Show simple item record

dc.contributor.advisorMozers, Miervaldisen_US
dc.contributor.authorKrusta, Ingaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:20Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:20Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other25626en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20608
dc.description.abstractBakalaura darba „Notikumu mārketings kā komunikācija. SIA „Baltic Motors Ltd.” jauno auto centru atvēršana Latvijā 2004. un 2006. gadā” pētnieciskā problēma aptver jauno automobiļu tirgus straujo attīstību, kādēļ auto dīleru līdz šim praktizētās mārketinga metodes produktu pārdošanā vairs negarantē ierasto efektivitāti. Kā viens no jaunākajiem komunikatīvajiem izaicinājumiem ir notikumu mārketings (NM). Neatbildēts paliek jautājums par tā iedarbīgumu, tādēļ šī pētījuma mērķis ir noskaidrot NM lomu jauno automašīnu tirdzniecības veicināšanā Latvijā, analizējot divus „Ford” auto centru atvēršanas pasākumus Rīgā un Liepājā. Pētnieciskā metodoloģijā iekļauta viena kvantitatīvā (kontentanalīze) un trīs kvalitatīvās pētnieciskās metodes (intervijas, tiešais novērojums un salīdzinošā analīze). Konstruktīvā teorētiskā pieeja, kuras pētniecības objekts ir komunikācija sociālā realitātē, ļāva īstenot bakalaura mērķus, pierādot, ka NM ir pietiekami iedarbīga un pozitīvus rezultātus garantējoša metode uzņēmuma saziņai ar patērētājiem, masu medijiem un sadarbības partneriem. Pētījums sastāv no trim daļām: teorijas, Latvijas jauno auto tirgus statistikas un empīrijas izklāsta, kurā iekļauta arī pētījuma rezultātu analīze. Atslēgvārdi: notikumu mārketings, speciālie pasākumi, jauna auto centra atvēršana Latvijā, Ford, Baltic Motors.en_US
dc.description.abstractThe exploration problem of this bachelor research „Event Marketing as Communication. Grand opening of „Baltic Motors Ltd.” auto centers in Latvia 2004 – 2006” realizes intensive nature of new car market, where traditional marketing communications loses their usual efficiency. Event marketing (EM) occurs as one of the newest communicative challenges. Only without an answer remains question about its effectiveness and influence. Therefore the aim of this research is to clarify the EM role in promoting new car business in Latvia. Author determines to analyze two grand opening events of „Ford” auto centers in Riga and Liepaja city. Methodology consists of two parts: quantitative (content analysis) and qualitative research (interviews, field observation and comperative analysis). Theoretical approach of this research is built upon constructivism, which studies communication in social reality. In conclusion this approach successfully leds to objectives of the research work and verifies EM being an efficient method in communication between company and consumers, media, business partners. This research contains of three parts: theoretical review, data analysis of Latvian new car market and empirical analysis. Keywords: event marketing, special events, grand opening of new auto center in Latvia, Ford, Baltic Motors.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleNotikumu mārketings kā komunikācija. SIA "Baltic Motors Ltd." jauno auto centru atvēršana Latvijā 2004. un 2006.gadāen_US
dc.title.alternativeEvent Marketing as Communication. The Openning of New Auto Cetres in Latvia in 2004 and 2006en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record