Latvijas Darba devēju konfederācijas komunikāciju stratēģiju evolūcija (2004 - 2009): mērķi un to sasniegšanas izvērtēšana
Author
Pīlēģe, Lāsma
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Skudra, Ojārs
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba „Latvijas Darba devēju konfederācijas komunikācijas stratēģiju evolūcija (2004-2009): mērķi un to sasniegšanas izvērtēšana” mērķis ir izvērtēt Latvijas Darba devēju konfederācijas komunikācijas stratēģiju evolūciju laika posmā no 2004. līdz 2009.gadam, veicot to salīdzinošu analīzi.
Pētījuma mērķa sasniegšanai tiek veikta LDDK gadu pārskatu, biedru un darbinieku aptauju rezultātu, kā arī citu dokumentu analīze, daļēji strukturētās dziļās intervijas ar LDDK ģenerāldirektori E.Egli un LDDK korporatīvās sociālās atbildības eksperti A.Alksni, kā arī veikts mediju monitorings Latvijas lielākajiem latviešu un krievu valodā rakstošajiem medijiem, reģionālajiem medijiem, kā arī ziņu aģentūru publikācijām laika posmā no 2004. līdz 2008.gadam. Baltoties uz minēto materiālu analīzi, autore veic LDDK komunikāciju stratēģiju 2004.-2008.gadam un 2009.-2013.gadam salīdzinošo analīzi.
Pētījuma rezultātā noskaidrots, ka LDDK 2004.-2008.gada un 2009.-2013.gada stratēģijās komunikācijas mērķi integrēti kopējā LDDK stratēģijā. 2004.-2008.gada stratēģijā nav ietvertas noteikto mērķu izvērtēšanas iespējas un mērķi definēti vispārīgi, neietverot kvantitatīvos un kvalitatīvos mērījumus. 2009.-2013.gada stratēģijā ietvertajiem komunikācijas mērķiem noteiktas sasniegšanas izvērtēšanas iespējas, kas ietver kvalitatīvos un kvantitatīvos mērījumus.
Atslēgas vārdi: Latvijas Darba devēju konfederācija, komunikācijas stratēģija, sabiedriskās attiecības, evolūcija, izvērtēšana An aim of the bachelor’s work “The evolution of communication strategies of Employers’ Confederation of Latvia (2004-2009): objectives and the evaluation of consummation” is to evaluate the evolution of communication strategies of Employers’ Confederation of Latvia (ECL) from year 2004 till year 2009, carrying out the comparative analysis.
In order to reach an aim of the research analysis of annual report of
Employers’ Confederation of Latvia, results of members’ and employees’ surveys, as well as analysis of other documents were carried out. Also semi-structured in-depth interviews with the Director General of Employers’ Confederation of Latvia E.Egle and Corporative Social Responsibility and Communication expert A.Alksne, as well as Content analysis of the biggest Latvian and Russian newspapers in Latvia, regional newspapers and publications of news agencies from year 2004 till year 2008 were carried out. To building upon the analysis of mentioned materials, author carries out the comparative analysis of communication strategies of Employers’ Confederation of Latvia from year 2004 till year 2008 and from year 2009 till year 2013.
In a result of the research ascertains that in the 2004-2008 and 2009-2013 strategy of ECL the objectives of communication are integrated into the overall strategy of ECL. The evaluating options of defined aims are not included and the aims are defined in general, without inclusion of qualitative and quantitative measurements in the 2004-2008 strategy. There are objectives’ accomplishment options of evaluation defined in the 2009-2013 strategy of ECL, which include qualitative and quantitative measurements.
Key words: Employers’ Confederation of Latvia, Communication Strategy, Public Relations, evolution, evaluation