• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Produkta izvietošana seriālā "UgunsGrēks" pirms un pēc Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likuma pieņemšanas - auditorijas efektu analīze

Thumbnail
Открыть
309-28672-Kalva_Katrina_kk08374.pdf (1.488Mb)
Автор
Kaļva, Katrīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Baranovska, Līga
Дата
2011
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
ANOTĀCIAJA Bakalaura darba tēma ir „Produkta izvietošana seriālā „UgunsGrēks” pirms un pēc Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likuma pieņemšanas – auditorijas efektu analīze ”. Darba teorētiskajā daļā tiek definēts un skaidroti jēdzieni komunikācija, mārketinga komunikācija, auditoriju un produkta izvietošanu, kā reklāmas veids, kā arī apskatītas teorijas, modeļi, veidi un iedalījumi. Darbā izvēlētās pētniecības metodes ir kontentanalīze, aptaujas anketa un daļēji strukturētā intervija. Pētījuma daļā tiek konstatētas izmaiņas produktu izvietošanā seriālā saistībā ar Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likuma pieņemšanu. Darbā tiek arī pētīti šī reklāmas veida efekti uz auditoriju, kā arī tās vērtējumi un attieksme. Nobeigumā tiek novērtēti un analizēti iegūtie dati un izdarīti secinājumi par šo reklāmas veida, izmaiņām likuma saistībā, efektivitāti uz auditoriju. Atslēgvārdi : komunikācija, mārketinga komunikācija, produkta izvietošana, auditorija, efekti, „UgunsGrēks”.
 
Bachelor thesis topic is „ Product placement in serial „UgunsGrēks” before and after Electronic mass media law was enacted - the audience response analysis. The theoretical part is defined and explained the concepts of communication, marketing communication, audience and product placement, as a form of advertising, as well as deals with theories, models, types and classification. The work of the chosen research method is content analysis, questionnaire and semi structured interview. Part of the study are found, changes in product placement in serial of electronic media in the law. The paper is to explore this form of advertising effects on the audience, as well as its assessment and treatment. Finally, measure and analyze data and draw conclusions for this form of advertising, changes in the law, the efficiency of the audience. Keywords: communication, marketing communication, product placement, audience effects, "UgunsGrēks".
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20638
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV