Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorMakarova, Sabīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:26Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:26Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other30314en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20650
dc.description.abstractBakalaura darbā tēma ir “Dino Zoo zīmola komunikācija un auditorijas lojalitāte”. Teorētiskajā daļā tiek apskatītas teorija par zīmolu, zīmola komunikāciju un klientu lojalitāti. Metodoloģiskajā daļā tika izmantota kvalitatīvas pētniecības metodes daļēji strukturētā intervija, gadījuma pētījums un kvantitatīvā pētniecības metode - aptauja. Empīriskajā daļā tiek apkopoti un analizēti pētījuma rezultāti. Pētnieciskie jautājumi: Kādi komunikācijas elementi, kas nodrošina auditorijas lojalitāti. Vai esošie komunikācijas elementi ir efektīvi un nodrošina auditorija lojalitāti. Pētniecības objekts: "Dino Zoo" zīmola komunikācija. Darba mērķis: noskaidrot kādi elementi tiek izmantoti "Dino Zoo" zīmola komunikācijas procesa realizēšana un kā šīs aktivitātes ietekmējušas auditorijas lojalitāti. Atslēgas vārdi: Dino Zoo, zīmols, zīmola komunikācija, reklāma, lojalitāte, zīmola uztvereen_US
dc.description.abstractThe title of bachelor paper is “Dino Zoo center brand communication and audience loyalty”. Theoretical part of the bachelor include the information on brand theoretical concept, brand communications and customer loyalty. In methodological part used qualitative research method of semi-structured interview, case study and quantitative research method-survey. In empirical part of the research summarized and analyzed results . Research issues: What are the elements of communication that provides audience loyalty. Whether the existing elements of communication are effective and provide the audience loyalty. Research object: "Dino Zoo" brand communication. The aim of bachelor is to identify what elements are being used "Dino Zoo" brand the communication process and how these activities affected the audience loyalty. Keywords: Dino Zoo, brand, brand communication, advertising, brand loyalty, brand perceptionen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleDino Zoo zīmola komunikācija un auditorijas lojalitāteen_US
dc.title.alternativeDino Zoo center brand communication and audience loyaltyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record