Show simple item record

dc.contributor.advisorPakalna, Dainaen_US
dc.contributor.authorGrundmane, Guntaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:26Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:26Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other31386en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20654
dc.description.abstractMaģistra darbā Bērniem un jaunatnei lietotājdraudzīgu elektronisko informācijas resursu pieejamība Latvijas publisko bibliotēku tīmekļa vietnēs analizētas bērnu bibliotēku tīmekļa vietnes, tajās pieejamie informācijas resursi, un šo resursu atbilstība bērnu izziņas procesu attīstības veicināšanai, neformālās izglītības ieguvei, bērnu atpūtas un izklaides iespējām. Uzmanība vairāk pievērsta jaunākā skolas vecuma bērniem – attīstības periodam, kad bērnam ir visaugstākā mācīšanās un izziņas motivācija un vecums, kad liela daļa bērnu sāk lietot un regulāri izmantot internetu. Darbā izmantotas Latvijas un ārvalstu bibliotēku speciālistu atziņas par bērnu bibliotēku tīmekļa vietņu veidošanu un autores veiktajiem pētījumiem – bibliotekāru aptauju, tīmekļa vietņu analīzi un fokusgrupu intervijām. Balstoties uz pētījuma rezultātiem, izstrādāts bērnu bibliotēkas tīmekļa vietnes konceptuālais modelis.en_US
dc.description.abstractMasters Theses Accessibility of User Friendly Electronic Information Resources for Children and Young People in the Internet Network Places of the Latvian Public Libraries analyses places of internet networks of children’s libraries, resources of information there, correspondence of these resources to encourage development of process of knowledge of children, to acquire informal knowledge, to have possibilities for recreation there. The attention is paid more to younger schoolchildren – the period of development when the child has the highest motivation and age of learning, when big amount of children start to use the internet. Conclusions of Latvian and foreign library specialists on creating internet network places and of author’s research – questionnaire of librarians, analyses of internet network places and interviews of focus groups, are used in this work. There is a conceptual model of the internet network places in children’s libraries worked out that is based on the results of the research.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleBērniem un jaunatnei lietotājdraudzīgu elektronisko informācijas resursu pieejamība Latvijas publisko bibliotēku tīmekļa vietnēsen_US
dc.title.alternativeAcess of userfriendly electronic resourses for children and youth in public library web pages of Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record