Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorKušķis, Mārtiņšen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:34Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:34Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other34088en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20679
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Sociālā reklāma un satiksmes drošība: drukāto reklāmu semiotiskā analīze ("Ads of the World" reklāmu arhīvs – 2012. gads)”. Mērķis ir noskaidrot, kādi paņēmieni visbiežāk tiek izmantoti satiksmes drošības sociālajās reklāmās, kā arī izsecināt, kuri no paņēmieniem visvairāk piesaista auditorijas uzmanību. Autors izvirza hipotēzi, ka biežāk šāda tipa reklāmās tiek izmantoti baiļu paņēmieni, uzvedības ietekmēšanai. Darbs sastāv no trīs galvenajām daļām: teorija, kurā tiek apskatīts sociālais mārketings, reklāmas komunikācija, uzvedības maiņa, semiotika; metodoloģija, kurā apskatīta semiotika kā analīzes metode un aptauja; empīriskā daļa, kurā tiek analizētas reklāmas ar semiotisko analīzi un aptaujā iegūto datu apkopošana. Pēc empīrisko datu analīzes autora izvirzītā hipotēze apstiprinās. Atslēgas vārdi: sociālais mārketings, satiksmes drošība, uzvedība, semiotika, drukātās reklāmas.en_US
dc.description.abstractBachelor’s theme is „Social advertising and traffic safety: semiotic analysis of print advertisements ("Ads of the World" advertisement archive – 2012)”. Aim of this paper is to find out what kind of methods are used the most in traffic safety social advertising and also, to establish which methods are most appealing to audiences. The author is proposing a hypothesis, that fear is a method that is beign used the most in these advertisements to change behaviour. The paper consists of three main parts: theory – social marketing, advertisement, behaviour change, semiotics; methodology – semiotics as method of analysis, survey; empirical part – semiotic analysis, analysis on survey data. After the analysis of empirical data, the hypothesis confirmed. Keywords: social marketing, traffic safety, behaviour, semiotics, print advertising.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSociālā reklāma un satiksmes drošība: drukāto reklāmu semiotiskā analīze ("Ads of the World" reklāmu arhīvs – 2012. gads)en_US
dc.title.alternativeSocial advertising and traffic safety: semiotic analysis of print advertisements ("Ads of the World" advertisement archive – 2012)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record