Uzņēmuma iekšējās komunikācijas analīze: veikala un kafejnīcas SIA „Oregano” piemēra analīze
Author
Kozlovska, Kitija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Kazaka, Olga
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā „Uzņēmuma iekšējās komunikācijas analīze: veikala un kafejnīcas SIA „Oregano” piemēra analīze”, tiek pētīti uzņēmuma iekšējās komunikācijas procesi, kā arī darbinieku apmierinātība ar to.
Bakalaura darbs sastāv no teorijas pārskata, metodoloģijas un empīriskās daļas. Darba teorētiskajā daļā apskatītas teorētiskās pamatnostādnes par organizāciju, darbinieku motivāciju, kā arī iekšējās komunikācijas nozīmi organizācijā. Metodoloģiskā daļa sastāv no pētniecības metožu teorētiskā raksturojuma par interviju, aptauju, SVID analīzi, kvalitatīvo datu analīzi. Empīriskā daļa sastāv no uzņēmuma SIA „Oregano” raksturojuma un iegūto datu analīzes. Bakalaura darba noslēgumā formulēti galvenie secinājumi, kā arī sniegtas rekomendācijas iekšējās komunikācijas pilnveidošanai.
Atslēgas vārdi: organizācija, organizācijas kultūra, iekšējā komunikācija, motivācija. Bachelor paper „An internal communication analysis of company: ”Oregano” Ltd. example analysis”, has studied the company's internal communication processes, as well as employee satisfaction with it.
Diploma work consists of theorytical, methodology and empirical parts. The theory consists of theoretical framework of an organization, employee motivation and the role of internal communication in the organization. The methodology consists of research methods in theoretical description of the interviews, survey, SWOT analysis and of the qualitative data analysis. The empirical part consists of company’s "Oregano" characterization and analysis of the data. In conclusion of the paper arethe main findings and recommendations to improve internal communication.
Keywords: organization, organizational culture, internal communication, motivation.