Show simple item record

dc.contributor.advisorSpurava, Gunaen_US
dc.contributor.authorŠlanka, Līgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:35Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:35Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other35080en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20686
dc.description.abstractBakalaura darba „Mājas un dārza žurnālu mārketinga komunikācija sociālajos tīklos ”Draugiem.lv”, ”Facebook” un ”Twitter”” mērķis ir noskaidrot kāda ir mājas un dārza žurnālu mārketinga komunikācijas prakse sociālajos tīklos Draugiem.lv, Facebook un Twitter, kā arī noskaidrot mērķauditorijas viedokli par to. Autore ir veikusi žurnālu sociālo tīklu profilu kontentanalīzi un padziļinātās intervijas ar profilu sekotājiem. Darbs sastāv no teorētiskās daļas, metodoloģiskās daļas, empīriskās daļas un secinājumiem. Bakalaura darbā secināts, ka mājas un dārza žurnāli mārketinga komunikācijas veikšanai sociālos tīklus izmanto nepilnvērtīgi, bet aktīvi. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, mājas žurnāli, dārza žurnāli, sociālie tīklien_US
dc.description.abstractThe aim of the Bachelor’s paper „Marketing communication of home and garden magazines in social networks ”Draugiem.lv”, ”Facebook” and ”Twitter”” is to ascertain what kind of marketing communication practise home and garden magazines use in social networks Draugiem.lv Facebook and Twitter, as well research the views of the target audience. The author has done content analysis for social networking profiles and in-depth interviews with social network profiles followers. The paper consists of a theoretical part, methodological part, empirical part and conclusions. Bachelor’s paper concludes, that home and garden magazines use social networks poorly, but active for marketing communication. Keywords: marketing communication, home magazines, garden magazines, social networksen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleMājas un dārza žurnālu mārketinga komunikācija sociālajos tīklos ”Draugiem.lv”, ”Facebook” un ”Twitter”en_US
dc.title.alternativeMarketing communication of home and garden magazines in social networks ”Draugiem.lv”, ”Facebook” and ”Twitter”en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record