"ERGO Latvija" AAS zīmolu atpazīstamību veicinošas aktivitātes (2007)
Author
Lieģe, Karīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Darba “„ERGO Latvija” AAS zīmola atpazīstamību veicinošas aktivitātes (2007)”
teorētiskajā daĜā tika apskatīts: zīmols - tā rašanās, veidošana, mainīšana, uzlabošana un
vērtība, kā arī produkta un korporatīvais zīmols; integrēto mārketinga komunikāciju
veidošana – to būtība un mērėi, labdarība un sponsorēšana, uzĦēmuma tēla veidošanas
komunikācija, kā arī reklāma, tās mērėi, efektivitāte un veidi.
Darba ietvaros tika izvirzīta hipotēze – „ERGO Latvija” AAS 2007.gadā veiktās
aktivitātes nav veicinājušas zīmola atpazīstamību.
Lai gūtu apstiprinājumu vai arī apgāztu darbā izvirzīto hipotēzi, praktiskajā daĜā tika
apskatīts uzĦēmums "ERGO Latvija" AAS un tā 2007.gadā veiktās aktivitātes zīmola
atpazīstamības veicināšanai.
Kā pētniecības metodes, darba pētnieciskajā daĜā, tika izmantota tiešā anketēšana, ar
kuras palīdzību tika aptaujāti 200 respondenti un fokusa grupas diskusija, uz kuru autore
aicināja 8 cilvēkus, kuri atbilst „ERGO Latvija” AAS mērėauditorijai.
Apkopojot iegūto informāciju un ar pētniecības metodēm iegūtos datus, tika secināts,
ka „ERGO Latvija” AAS 2007.gadā veiktās aktivitātes ir bijušas nepietiekamas un to
izvietojums nepārdomāts, kā rezultātā sabiedrības zīmola atpazīstamību tās nav veicinājušas.
Tādējādi autore secina, ka darbā izvirzītā hipotēze ir apstiprinājusies. The work „The brand promotion activities of „ERGO Latvija” AAS (2007)”
describes: brand, its arise, building, changeing and worth; how to form integrated
marketing communications, their essence, aims as well as charity and sponsorship;
essence, aims, efectivity and variation of advertisment.
The hypothesis of the work is: „ERGO Latvija” AAS activities did not promote
its brand recognition.
Author choosed the direct mediatizing and focus group discussion as the most
suitable research methods. The 200 respondents were polled by mediatizing and 8
persons were invited to the focus group discussion.the results of poll showed that the
anwer to investigative question is positive.
Collecting the coughed information and results of the research methods, author
find that the hypothesis of the work corroborated.