Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) sociālo reklāmas kampaņu klipu semiotiskā analīze (2003. - 2013.)
Author
Lapinska, Ginta
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Bērziņa, Liene
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) sociālo reklāmas kampaņu klipu semiotiskā analīze (2003. - 2013.)”.
CSDD reklāmas gadu gaitā ir pārliecinājušas reklāmas industriju un auditoriju, tāpēc būtiski ir noskaidrot, kādi ir izmantotie semiotiskie elementi un kā to izmantojums gadu gaitā ir mainījies. Darba mērķis ir izpētīt vienojošos semiotiskos elementus CSDD reklāmas kampaņu klipos no 2003.-2013. gadam.
Teorētiskajā daļā aplūkotas tēmas: reklāmas, kampaņas un klipi, sociālā reklāma, šoka un baiļu paņēmiens reklāmā, semiotika un semiotika reklāmā. Metodoloģijā aprakstītas izmantotās metodes: kontentanalīze un semiotiskā analīze.
Darba empīrijā veikta 51 CSDD sociālo kampaņu klipu kontentanalīze un semiotiskā analīze. Rezultātā tiks apzināts , kādi ir vienojošie semiotiskie elementi un kā tie gadu gaitā ir mainījušies.
Atslēgvārdi: CSDD, reklāma, sociālā reklāma, semiotika, kontentanalīze, vizuālais vēstījums The subject is „Road Traffic Safety Directorate (RTSD) social advertising campaign clip semiotic analysis (2003 - 2013)”.
RTA advertisments has convinced the advertising industry and the audience over the years, so it is important to find out what their used semiotic elements are and how their usage has changed over the years. The aim was to explore unifying semiotic elements of social advertising campaign RTA clips during the period 2003-2013.
The theoretical part deals with topics as: advertising, campaigns and clips, social advertising, shock and fear advertising technique, as well as semiotics and its use in advertising. Part of the methodology described in the methods used: content analysis and semiotic analysis.
The empirical work carried out in 51 of the RTSD social campaign clip content analysis and semiotic analysis. As a result, it will be identified which unifying semiotic elements has changed over the years and how they have changed.
Keywords: RTSD, advertising, social advertising, semiotics, content analysis