Show simple item record

dc.contributor.advisorLasmane, Skaidrīteen_US
dc.contributor.authorBērziņš, Edgarsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:44Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:44Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43510en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20762
dc.description.abstractDarba tēma ir korporatīvā sociālā atbildība, tās atspoguļojums gada pārskatos, attīstība Latvijas uzņēmējdarbībā. Tiek izvirzītas pētījuma problēmas ”Korporatīvās sociālās atbildības komunikācijas intensitāte Latvijas teritorijā funkcionējošo uzņēmumu gada pārskatos” un ”Korporatīvās sociālās atbildības komunikācijas pašreizējais stāvoklis, nozīmība Latvijas uzņēmējdarbībā”. Galvenie pētījuma mērķi ir aplūkot, kādas KSA vērtības ir uzsvērtas uzņēmumu veidotajos gadu pārskatos, to komunikācijas intensitāte. Mērķu sasniegšanai tiek veikta: kontentanalīze, intervijas, iegūtās informācijas salīdzinājumus, rezultātu izteikšana balstoties uz teorētisku pamatojumu. Iegūtie rezultāti liecina par stipru KSA komunikācijas intensitāti gada pārskatos, ”Ilgtspējas indekss” nozīmību KSA integrācijā, KSA veidošana pēc uzņēmumos jau izstrādātām vērtībām. Atslēgvārdi: Korporatīvā sociālā atbildība, Ilgtspējas indekss, Gada pārskati, Komunikācijas ētikaen_US
dc.description.abstractThe topics are: corporate social responsibility, its reflection in the annual reports and its development in Latvian business. There are two research problems - "The intensity of corporate social responsibility in the annual reports of companies functioning in Latvian territory" and "The current situation of corporate social responsibility, its importance in Latvian business." The main objective is to analyze what CSR values are emphasized in the annual reports, the intensity of their communication. Objectives are achieved by content analysis, interviews, comparison of the accumulated information, comparing the results with the theoretical basis. Results show a strong CSR communication intensity of the statements, ”Ilgtspējas indekss” importance in the integration of CSR, the formation of CSR based on the company's main values. Keywords: Corporate social responsibility, Ilgtspējas indekss, Annual reports, Communication ethicsen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleGada pārskatu izmantojums KSA komunikācijā: Latvijā darbojošos uzņēmumu salīdzinošā analīze pēc "Ilgtspējas indekss" izveidotām grupāmen_US
dc.title.alternativeThe use of annual reports in CSR communication: a "Sustainability index" based comparison analysis of companies operating in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record