dc.contributor.advisor | Stašāne, Lolita | en_US |
dc.contributor.author | Girgensone, Annija | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T07:39:46Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T07:39:46Z | |
dc.date.issued | 2014 | en_US |
dc.identifier.other | 44669 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20778 | |
dc.description.abstract | Bakalaura darba tēma ir „Zīmola loma kosmētikas izvēlē: „Elier Cosmetic” piemēra analīze.”
Pētījuma mērķis ir izpētīt zīmola lomu kosmētikas izvēlē un izpētīt zīmola „Elier Cosmetic” notikušās zīmola maiņas rezultātu
Bakalaura darbs sastāv no trim daļām: teorētiskās daļas, metodoloģiskās daļas un empīriskās daļas.
Teorētiskā daļa sastāv no divām galvenajām nodaļām: zīmols un patērniecība. Apakšnodaļās ir aprakstīti zīmola elementi, zīmola identitāte, zīmola atpazīstamība, lojalitāte pret zīmolu, patērētāju rīcība, zīmola un patērētāja attiecības.
Metodoloģija ir izstrādāta vairākās pakāpēs. Kā pētniecības metodes tiek izmantota intervija, aptauja un fokusa grupas. Apkopotie empīriskās daļas rezultāti sniedz informāciju par patērētāja rīcību kosmētikas izvēlē un zīmolu „Elier Cosmetic” situāciju tirgū.
Atslēgvārdi: Zīmols, zīmola loma, zīmola maiņa, patērētāja rīcība, kosmētika, „Elier Cosmetic”. | en_US |
dc.description.abstract | Topic of my bachelor thesis is “The role of brand when choosing cosmetics: “Elier Cosmetic” analysis. ”
The main goal of the study is to research the role of brand when buying cosmetics and to research the result of “Elier Cosmetic” brand change.
Thesis consists of three parts: theoretical part, methodological and empirical parts.
Theoretical part consists from two main parts: brand and consumer. Brand elements, brand identity, brand awareness, brand loyalty, consumer behavior, brand and consumer relationship are described in subsections.
Methodology of the thesis has been developed in several stages. There will be used
surveying, focus group and interviews as a research methods. Collected data of the empirical findings provides information about consumer’s behavior and decisions when choosing cosmetics and “Elier Cosmetic” brand market situation.
Keywords: brand, brand role, brand change, consumer behavior, cosmetic, „Elier Cosmetic” | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Komunikācijas zinātne | en_US |
dc.title | Zīmola loma kosmētikas izvēlē: "Elier Cosmetic" piemēra analīze | en_US |
dc.title.alternative | The brand role in cosmetic choice: "Elier Cosmetic" case analysis | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |