Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorGirgensone, Annijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:46Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:46Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other44669en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20778
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Zīmola loma kosmētikas izvēlē: „Elier Cosmetic” piemēra analīze.” Pētījuma mērķis ir izpētīt zīmola lomu kosmētikas izvēlē un izpētīt zīmola „Elier Cosmetic” notikušās zīmola maiņas rezultātu Bakalaura darbs sastāv no trim daļām: teorētiskās daļas, metodoloģiskās daļas un empīriskās daļas. Teorētiskā daļa sastāv no divām galvenajām nodaļām: zīmols un patērniecība. Apakšnodaļās ir aprakstīti zīmola elementi, zīmola identitāte, zīmola atpazīstamība, lojalitāte pret zīmolu, patērētāju rīcība, zīmola un patērētāja attiecības. Metodoloģija ir izstrādāta vairākās pakāpēs. Kā pētniecības metodes tiek izmantota intervija, aptauja un fokusa grupas. Apkopotie empīriskās daļas rezultāti sniedz informāciju par patērētāja rīcību kosmētikas izvēlē un zīmolu „Elier Cosmetic” situāciju tirgū. Atslēgvārdi: Zīmols, zīmola loma, zīmola maiņa, patērētāja rīcība, kosmētika, „Elier Cosmetic”.en_US
dc.description.abstractTopic of my bachelor thesis is “The role of brand when choosing cosmetics: “Elier Cosmetic” analysis. ” The main goal of the study is to research the role of brand when buying cosmetics and to research the result of “Elier Cosmetic” brand change. Thesis consists of three parts: theoretical part, methodological and empirical parts. Theoretical part consists from two main parts: brand and consumer. Brand elements, brand identity, brand awareness, brand loyalty, consumer behavior, brand and consumer relationship are described in subsections. Methodology of the thesis has been developed in several stages. There will be used surveying, focus group and interviews as a research methods. Collected data of the empirical findings provides information about consumer’s behavior and decisions when choosing cosmetics and “Elier Cosmetic” brand market situation. Keywords: brand, brand role, brand change, consumer behavior, cosmetic, „Elier Cosmetic”en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleZīmola loma kosmētikas izvēlē: "Elier Cosmetic" piemēra analīzeen_US
dc.title.alternativeThe brand role in cosmetic choice: "Elier Cosmetic" case analysisen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record