Pārliecināšanas paņēmieni zīmola "LMT" reklāmās pēc tēla maiņas (2013)
Author
Graustiņa, Annija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Bērziņa, Liene
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba „Pārliecināšanas paņēmieni zīmola "LMT" reklāmās pēc tēla maiņas (2013)” mērķis ir noskaidrot, kādi pārliecināšanas paņēmieni izmantoti „LMT” reklāmās pēc zīmola tēla maiņas, kādi bijuši reklāmu uzstādītie mērķi un pārliecināšanas paņēmienu iedarbība.
Darba uzdevumi ietver teorētisko konceptu analīzi, kas saistīta ar zīmolu, zīmola tēlu, zīmola tēla maiņu, reklāmu, pārliecināšanas paņēmieniem reklāmā un semiotiku. Metodoloģijas daļā izvēlēties un analizēt pētījumam atbilstošās pētniecības metodes, kas ir aptauja, daļēji strukturētā intervija un semiotiskā analīze. Pētnieciskajā daļā veikta reklāmu semiotiskā analīze, intervēts aģentūras „DDB” pārstāvis, kā arī aptaujāta auditorija, pēc tam visi dati analizēti un salīdzināti, secinot, ka izmantoti spēcīgi pārliecināšanas paņēmieni, kas iedarbojas uz auditoriju.
Atslēgvārdi: „LMT”, zīmols, zīmola tēla maiņa, reklāma, pārliecināšanas paņēmieni, semiotika The aim of the Bachelor's thesis „The means of persuasion in the advertising of the "LMT" after the rebranding (2013)” is to find what kind of persuasion measures are used in the advertisements of the „LMT” after its rebranding, what were the aims of advertising and which were the effects of persuasive measures.
The aim of the work includes the analysis of the theoretical framework related to the brand, brand image, rebranding, advertising, means of persuasion in advertising and semiotics.
In the methodology part, the aim was to analyse the research methods, survey, a structured interview and semiotic analysis.
In the empirical part, semiotic analysis of advertisment, a representative of the „DDB” agency was intervieved; the audience was surveyed. The conclusion was made that powerful persuative messures have been used influencing the audience.
Keywords: „LMT”, brand, rebranding, advertising, means of persuasion, semiotics