Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorKaniņa, Vitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:46Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:46Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other45562en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20781
dc.description.abstractBakalaura darbā „Zīmolu mārketinga aktivitātes festivālā Positivus 2014” tika izvirzīts pētnieciskais jautājums: kā zīmola mārketinga pielietošana „Positivus 2014” festivālā, veicina uzņēmumu izaugsmi un atpazīstamību sabiedrībā? Pētījumā tika apskatītas 11 zīmolu aktivitātes ar mērķi gūt plašāku ieskatu par pasākuma organizatoru, sponsoru un auditorijas ieguvumiem. Teorētiskā bāze balstīta uz integrētās mārketinga komunikācijas, zīmola un pasākuma mārketinga teoriju, kurā apskatīti to jēdzieni, veidi un funkcijas. Darba metodoloģija ietver gadījuma studijas – strukturēto interviju un aptaujas anketu. Empīriskā daļa ietver mārketinga zīmolu aktivitāšu atlases kritērijus, uzņēmumu, aģentūras un pasākuma organizatora viedokļu analīzi, kā arī anketas rezultātus un pētījuma rezultātu kopsavilkumu. Darba beigu daļā izklāstīti veiktā pētījuma secinājumi, likumsakarības un pieņēmumi. Rezultātā iegūtie dati liecina, ka zīmolu mārketinga aktivitātes „Positivus” festivālā palīdz uzņēmumiem gūt panākumus, palielinot gan pārdošanas apjomus, gan publicitāti. Atslēgas vārdi: integrētā mārketinga komunikācija, zīmols, pasākumu mārketings, sponsorēšana, zīmolu aktivitātes, Positivus festivāls.en_US
dc.description.abstractThe bachelor thesis ‘Brands Marketing Activities at the Positivus Festival 2014’ has proposed the following research question: How the application of brands marketing activities at the “Positivus Festival 2014” promote the development and recognition of the enterprises? In the scope of the present paper 11 brand activities were analyzed in order to investigate the benefits gained by the organizers, sponsors, and the target audience. The theoretical part of the thesis is based on the analysis of concepts of the integrated marketing communication, brand and event marketing theory, as well as their types and functions. The methodology includes case study - structured interviews and questionnaires. The empirical part comprises the selection of the criteria of brands marketing activities, the analysis of the information presented by the representatives of the enterprises, agencies, and organizers of the public events. Also, it includes the analysis of the answers provided in the questionnaires, as well as a summary of the research results. The final part of the thesis is devoted to the conclusions, regularities and methodology. The results of the research have proved that the brand marketing activities at the “Positivus” festival help the enterprises to succeed in terms of sales volume and publicity. Key words: integrated marketing communication, brand, event marketing, sponsorship, brand activities, Positivus festival.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleZīmolu mārketinga aktivitātes festivālā "Positivus 2014"en_US
dc.title.alternativeBrands marketing activities at the Positivus Festival 2014en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record