Korporatīvā sociālā atbildība kā instruments jauniešu piesaistīšanai uzņēmuma produktiem. A/S Hansabanka piemērs
Autor
Ancāne, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zobena, Aija
Datum
2008Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir: Korporatīvā sociālā atbildība kā instruments jauniešu piesaistīšanai uzņēmuma produktiem. A/S Hansabanka piemērs. Šo tēmu izvēlējos tāpēc, ka mani interesē biznesa perspektīvas saistībā ar sabiedrības labumu.
Bakalaura darba mērķis bija noskaidrot sakarības starp jauniešiem sniegtajām KSA projektu priekšrocībām un uzņēmuma biznesa interesēm. Šajā nolūkā bakalaura darbā tika izzināti KSA darbības pamatprincipus uzņēmējdarbībā un noskaidrota jauniešu attieksmi pret AS Hansabanka KSA projektiem.
Pētījuma gaitā tika iepazīta KSA analīzes teorētiskā pieeja un jauniešu kā KSA orientētas marketinga stratēģijas mērķgrupas īpatnības. Empīriskajā daļā tika veikta ekspertintervija un fokusa grupas diskusijas , lai noskaidrotu KSA sabiedriskā labuma sakarības ar biznesa interesēm.
Darbā tika izvirzīta hipotēze, proti, AS Hansabanka ir korporatīvi sociāli atbildīgs uzņēmums, kurā īstenotā KSA ir kā instruments jauniešu mērķa auditorijas piesaistei uzņēmuma produktiem.
Pētījuma gaitā atklājās, ka KSA ir kā instruments jauniešu piesaistīšanai AS Hansabanka produktiem. The theme of the thesis: Corporate social responsibility as an instrument for attracting young people to the products of a company. AS Hansabanka example.
The main goal of the survey is to clarify correlation between opportunities of CSR projects oriented on young people and business interests of a company.
The thesis consists of three parts:
The theoretical part, which introduces with theoretical approaches to the problem;
Methodological part, which gives a general view of the research methods used in this study – interviewing, focus group discussion;
Practical part, in which the main results of research analysis are reflected.
The hypothesis is: AS Hansabanka is a socially responsible company that uses CSR projects as an instrument for attracting young people to the products offered by Hansabanka.
The main finding of the thesis is: AS Hansabanka uses CSR as an instrument for attracting young people to its products.