Mācību programmas izstrāde Profesionālās izglītības kompetences centra „Rīgas Valsts tehnikums” kursam „Interneta pamati”
Author
Pauders, Normunds
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Rauhvargers, Krišs
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Darba uzdevums ir atjaunināt mācību programmu PIKC RVT kursam "Interneta pamati". Pēc šīs 2007. gadā izstrādātās programmas tiek apmācīti 3. un 4. kursa audzēkņi, kuri apgūst specialitāti "Programmēšanas tehniķis". Pastāv uzskats, ka šī programma ir novecojusi, un vairs nesniedz mūsdienās praktiski pielietojamas zināšanas.
Darba mērķis ir identificēt efektīvus mācību resursu veidus audzēkņu apmācībā un, tos izmantojot, atjaunināt mācību programmu. Mērķu izpildei autors analizēja dažāda veida pieejamos mācību resursus ¬– videomateriālus, interaktīvus kursus, elektroniskās grāmatas. Lai noskaidrotu pieprasītās tehnoloģijas darba tirgū, autors analizēja 3. kursa audzēkņu prakšu atskaišu grāmatas un aptaujas datus par audzēkņu zināšanu līmeni PHP un MySQL platformās.
Darbā ir ievietotas 16 attēli, 9 tabulas un 1 pielikums. The task of the work is to update the teaching programme for the course „Internet Basics” of Vocational education competence centre “Riga State Technical School”. According to this programme developed in 2007 the third and fourth year students who acquire the speciality „Programming Technician” have been educated. There is opinion that this programme is out-dated and nowadays does not provide practically applicable knowledge.
The aim of the work is to identify effective types of teaching resources in students teaching, and using them to update the teaching programme. To achieve the aims the author has analysed various teaching resources available – video materials, interactive courses, electronic books. To clarify technologies that are most in demand on the labour market the author has analysed the internship reports and survey data of the 3rd year students on students’ knowledge level of PHP and MySQL platforms.
The work comprises 16 figures, 9 tables and 1 appendix.