dc.contributor.advisor | Iljins, Jānis | en_US |
dc.contributor.author | Elksnis, Reinis | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T08:00:06Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T08:00:06Z | |
dc.date.issued | 2014 | en_US |
dc.identifier.other | 44406 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21169 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darbā "Galda spēles realizācija tiešsaistē" tiek veidota galda spēles "Chaos in the Old World" daļēja funkcionalitātes implementācija.
Projekta galvenais uzdevums ir izstrādāt platformu - spēles klientu un serveri, kuri nodrošina spēles spēlēšanu tiešsaistē un, kurus vēlāk būs iespējams papildināt ar pilnīgāku spēles loģikas implementāciju. Sistēma izstrādāta Java valodā, izmantojot XML-RPC datu apmaiņas protokolu.
Atslēgvārdi: Java, spēle, tiešsaiste. | en_US |
dc.description.abstract | Poject "Online board game" is a partial implementation of board game "Chaos in the Old World". It's main objective is to develop game client and server that can transfer player actions using network connection. Project has been developed so that it could be later enhanced with more complete game logic. Program has beeen developed using Java and XML-RPC data transfer protocol.
Keywords: Java, game, online | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Datorzinātne | en_US |
dc.title | Galda spēles realizācija tiešsaistē | en_US |
dc.title.alternative | Online board game | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |