Show simple item record

dc.contributor.advisorIljins, Jānisen_US
dc.contributor.authorElksnis, Reinisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:00:06Z
dc.date.available2015-03-24T08:00:06Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other44406en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21169
dc.description.abstractKvalifikācijas darbā "Galda spēles realizācija tiešsaistē" tiek veidota galda spēles "Chaos in the Old World" daļēja funkcionalitātes implementācija. Projekta galvenais uzdevums ir izstrādāt platformu - spēles klientu un serveri, kuri nodrošina spēles spēlēšanu tiešsaistē un, kurus vēlāk būs iespējams papildināt ar pilnīgāku spēles loģikas implementāciju. Sistēma izstrādāta Java valodā, izmantojot XML-RPC datu apmaiņas protokolu. Atslēgvārdi: Java, spēle, tiešsaiste. en_US
dc.description.abstractPoject "Online board game" is a partial implementation of board game "Chaos in the Old World". It's main objective is to develop game client and server that can transfer player actions using network connection. Project has been developed so that it could be later enhanced with more complete game logic. Program has beeen developed using Java and XML-RPC data transfer protocol. Keywords: Java, game, onlineen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDatorzinātneen_US
dc.titleGalda spēles realizācija tiešsaistēen_US
dc.title.alternativeOnline board gameen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record