Show simple item record

dc.contributor.advisorKarnups, Viesturs Paulsen_US
dc.contributor.authorMuha, Jūlijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:00:12Z
dc.date.available2015-03-24T08:00:12Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other11398en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21179
dc.description.abstractMaģistra darba temats ir „Mārketinga komunikāciju instrumentu pielietojums attiecībā uz patērētāju kultūras īpatnībām”. Maģistra darba mērķis ir noteikt, vai starp patērētājiem tādās Baltijas reģiona valstīs kā Latvijā un Zviedrijā ir atšķirības, un kā tas var ietekmēt izpratni par marketinga komunikācijas līdzekļiem, kurus izmanto starptautiskās kompānijas. Analīzei tika izvēlēta mazumtirdzniecības kompānija „Rimi Latvija”, kas ir uzņēmuma „Rimi Baltija” meitas uzņēmums. Pēc autora domām, šis jautājums ir ļoti aktuāls kompānijai, kura darbojas Baltijas valsts tirgū un vairākos aspektos izmanto savas Zviedrijas mātes uzņēmuma „ICA Sweden” pieredzi. Pirmajā daļā autore izskata nākamo faktoru teorētiskos aspektus: globalizācijas process, internacionāls mārketings, mārketinga komunikācijas līdzekļi, preču izvietošana, mazumtirdzniecības sfēra un faktori, kuri ietekmē starptautiska uzņēmuma mārketingu. Arī tiek izskatīta ārzemju uzņēmumu pieredze, kuri darbojas dažādas valstīs. Otrajā daļā autore pēta Rimi Latvija un tās mātes uzņēmuma ICA Zviedrija aktivitātes, apraksta un salīdzina vizuālās komunikācijas veidus, kuri tiek izmantoti RIMI un ICA veikalos. Autore veido pētījumu, izmantojot aptaujas lapu. Aptaujas lapa tiek izplatīta starp patērētājiem Zviedrijā un vienā no Baltijas valstīm. Pētījuma veikšanas periods ir divi mēneši un tajā piedalījās 160 respondenti, 80 no Latvijas un 80 no Zviedrijas. Balstoties uz teorētisko aspektu, pētījumu un aptaujas rezultātu analīzi, maģistra darba autore izstrādāja secinājumus un ieteikumus turpmākai uzņēmuma Rimi Latvija veikala vizuālās komunikācijas attīstībai. Maģistra darbs sastāv no trijām daļām un ietver sevī 39 attēlus, 6 tabulas un 5 pielikumus. Kopējais darba apjoms ir 92 lapas.en_US
dc.description.abstractTheme of the master thesis is „The application of marketing communication tools in relation to the cultural traits of consumers”. The goal of the Master thesis is to define, if there are differences between consumers in the Baltic Region countries, such as Latvia and Sweden and how it can influence perception of marketing communication tools, which are used by the international company. For the analysis was chosen retail company RIMI Latvia, which is subsidiary of the company RIMI Baltic, and to the opinion of the author this question is actual for company which is acting in a Baltic market and uses in many aspects the experience of its mother company ICA Sweden, which is located in Sweden.. In the first part author is examining theoretical aspects of the globalization processes, cross- cultural marketing, marketing communication tools, visual merchandising, retailing sphere and factors, which influence international companies’ marketing. Experiences of foreign companies, which are acting internationally, are examined. In the second part author studies actual activity of the company Rimi Latvia and its parent company – ICA Sweden, describes and compares ways of the visual communication which are used in the RIMI and ICA stores. Author of the paper, works out a research, using a questionnaire. The questionnaire is distributed among consumers in Sweden and in one of the Baltic States- Latvia. Period of carrying out the survey is two months and in total are participating 160 respondents, 80 from Latvia and 80 from Sweden. On a base of the theoretical aspects, as well as, on a survey analyses and other information generalizations, author of the paper has carried out conclusions and has worked out suggestions for the further development of the visual in store communication of the company Rimi Latvia. Master thesis consists of three main parts and includes 39 figures, 6 tables and 5 annexes. The total capacity of master thesis is 92 pages.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU INSTRUMENTU PIELIETOJUMS ATTIECĪBĀ UZ PATĒRĒTĀJU KULTŪRAS ĪPATNĪBĀMen_US
dc.title.alternativeTHE APPLICATION OF MARKETING COMMUNICATION TOOLS IN RELATION TO THE CULTURAL TRAITS OF CONSUMERSen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record