Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Andaen_US
dc.contributor.authorVaivods, Viestursen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:00:16Z
dc.date.available2015-03-24T08:00:16Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other15747en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21200
dc.description.abstractMaģistra darba nosaukums ir „SIA „Kalums V” virzība Lielbritānijas tirgū”. Darba mērķis bija izpētīt starptautiskā mārketinga un produktu virzīšanas tirgū, kā arī zīmola nozīmes uzņēmumā teorētisko pamatojumu un, pamatojoties uz to, izanalizēt „Kalums V” darbību Latvijā un izstrādāt uzņēmuma attīstības plānu Lielbritānijas tirgū. Maģistra darba saturs izklāstīts četrās nodaļās. Darba teorētiskajā daļā tika apskatīts starptautiskais mārketings, cēloņi darbības paplašināšanai starptautiskā mērogā, izpētīta globālā segmentēšana, starptautiskā tirgus iekarošanas stratēģijas, kā arī apskatīta produkta virzīšana tirgū un komplekts virzīšanai tirgū, padziļināti apskatot mārketinga nozīmi internetā. Darbā tika apskatīts zīmola jēdziens, tā vēsturiskā attīstība un nozīme uzņēmumā, kā arī zīmola veidošana un vadīšana. Maģistra darba praktiskajā daļā tika izvērtēta „Kalums V” pašreizējā darbība Latvijā, tika analizēts uzņēmuma zīmols, kā arī uzņēmuma veiktās produkta virzīšanas aktivitātes. Darbā tika izpētīts Lielbritānijas tirgus un izvērtēti konkurenti. Autors apkopoja Lielbritānijas uzņēmēju interviju rezultātus un darba beigās izstrādāja uzņēmuma attīstības plānu Lielbritānijas tirgū. Maģistra darba beigās veikti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi uzņēmuma darbības uzlabošanai un attīstībai. Maģistra darbam ir gan teorētiska, gan praktiska nozīme. Darbs sastāv no 113. lapas pusēm, 15 tabulām, 6 attēliem un 7 pielikumiem.en_US
dc.description.abstractThe title of the master’s paper is „Kalums V Ltd. promotion in the market of the United Kingdom”. The aim of this paper was to explore the theoretical basis of international marketing and product promotion, as well as brand importance in a company and, on this basis, to analyse „Kalums V” operation in Latvia and to work out a development plan for the company in the market of United Kingdom. The master’s paper consists of four parts. In the theoretical part international marketing, couses for going internationally were viewed, global segmentation, international entering strategies were explored, as well as product promotion and complex of product promotion, with a deeper insight into marketing importance on the internet were viewed. In the paper the definition of brand, its historical development and its importance in a company were explored, as well as brand building and management. In the practical part of master’s paper „Kalums V” current operation in Latvia was evaluated. Also the brand of „Kalums V” and the made promotion activities were analysed. In the paper the market of United Kingdom was explored and competitors were evaluated. The author summarized the results of interviews with the entrepreneurs in the United Kingdom and development plan for „Kalums V” in the market of the United Kingdom was worked out at the end of the practical part. At the end of the master’s paper conclusions were made and suggestions for operation improvement and development of „Kalums V” were worked out. The master’s paper has both theoretical and practical meaning. The paper consists of 113 pages, 15 tables, 6 pictures and 7 appendixes.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleSIA „Kalums V” virzība Lielbritānijas tirgūen_US
dc.title.alternative„Kalums V” Ltd. promotion in the market of the United Kingdomen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record