Uzņēmuma SIA „Pilsētas līnijas” attīstība.
Author
Zviedre, Inga
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba nosaukums: uzņēmuma SIA „Pilsētas līnijas’’ attīstība.
Darba autore: Inga Zviedre LU, 2012
Darba mērķis: uz darbā veikto analīzi izpētīt SIA „Pilsētas līnijas’’ attīstības iespējas. Katras nodaļas un/vai apakšnodaļas beigās sniegt secinājumus par uzņēmuma stāvokli attiecīgajā analīzē un priekšlikumus par uzņēmuma attīstību
Darba pirmajā nodaļā ir apskatīta uzņēmējdarbības attīstību veicinošie faktori, tās nozīme uzņēmējdarbībā.
Otrajā darba nodaļā ir analizēta uzņēmuma darbība- tiek analizēti finanšu rādītāji, ir veikta konkurentu analīze un tiek aprakstīts mārketinga darbības komplekss.
Trešajā nodaļā tika veikta patērētāju aptauja par to vai patērētājs ir apmierināts ar uzņēmuma sniegto pakalpojumu, tika izstrādāta turpmākās attīstības stratēģija un noteikti riski to nesasniegšanai.
Darba nobeigumā ir secinājumi un priekšlikumi.
Darba apjoms ir 92 lapas, tās satur 6 tabulas, 25 attēlus, 5 pielikumus, un 34 izmantotās literatūras avotus.
Atslēgas vārdi: konkurentu analīze, MIX elementi, attīstība, riski, mērķi, reklāma. Name of the Master`s work: Development of the company Pilsētas līnijas ltd.
Author of the work: Inga Zviedre LU, 2012
The aim of the work: the analysis performed to investigate Ltd. Pilsētas līnijas development. At the end each chapter’s and / or sections provide conclusions on the situation of the company's analysis and proposals for business development
The first chapter deals with factors contributing to the development of entrepreneurship, it’s role in business.
The second chapter of the work has analyzed the company's activities, are analyzed financial performance, has been carried out competitor analysis and marketing activities are described in the complex.
The third chapter was a consumer survey on whether the consumer is satisfied with the service, was developed in the future development strategy and defined risks of failure to achieve.
In the end of the work conclusions and motions are given.
The work consists of 92 pages, including 6 tables, 25 pictures, 5 appendixes, 34 used literature sources.
Key words: analyses of competitors, MIX elements, development, risk, target, advertisement.