Biškopības produkcijas ražotāja mārketinga darbības analīze un pilnveide
Автор
Bresle, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Vanags, Ivars
Дата
2012Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma ir „Biškopības produkcijas ražotāja mārketinga darbības analīze un pilnveide”. Bakalaura darba mērķis ir uz biškopības nozares un produkcijas analīzes pamata izstrādāt priekšlikumus biškopības produkcijas ražotāja- IK ‘’Mazkalnēni” darbības pilnveidei.
Diplomdarbs sastāv no ievada un trīs nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, kā arī literatūras un avotu saraksta.
Bakalaura darba nobeigumā ir priekšlikumi IK „Mazkalnēni” darbības pilnveidei. Autore iesaka, lai veicinātu vaska sveču virzīšanu tirgū un palielinātu ražošanas apjomus, jāiegādājas jaunas, neesošas vaska sveču formas, jauni medus produkcijas iepakojumi, kuri piesaistītu jau esošo pircēju uzmanību un piesaistītu jaunus pircējus.
Diplomdarba apjoms ir 67 lapas. Tajā iekļauti 17 attēli un 15 tabulas.Darbam ir 2 pielikumi. The theme of Paper is „Analysis and Improvement of the Apiculture Producer`s Mar-keting Activities”. The aims of this work is based on analysis of bee-keeping industry and production, to develop proposals of apiculture producer IK Mazkalnēni activity improvement.
The graduation work consist of an introduction, 3 chapters, conclusions, suggestions and the bibliography.
The end of graduation work have recommendations for individual merchants „Maz-kalnēni” activity improvement. The author rocommends, to encourage vax candle and honey production volumes, to buy a new vax candles shapes and new honey production packages whitch attract the attention of the allready exsisting customers and attraact new customers.
The graduation work contains 67 pages. There are 17 pictures and 14 tables. The paper contains appendixes.