• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

SIA „Euroskor Latvijā” zīmola maiņa un komunikācija.

Thumbnail
Öffnen
303-20706-ozolina_iveta_ik10099.pdf (1.273Mb)
Autor
Ozoliņa, Iveta
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Datum
2012
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Maģistra darba tēma ir SIA „Euroskor Latvijā” zīmola maiņa un komunikācija. Maģistra darba mērķis ir izpētīt SIA Euroskor Latvijā zīmola maiņas procesu un rezultātus uzņēmumā. Darbs sastāv no 4 nodaļām. Pirmajā nodaļā ir aplūkotas teorētiskās nostādnes par komunikācijas procesu un tā nozīmi. Otrajā nodaļā aplūkotas teorētiskās nostādnes par zīmola būtību, veidošanu un maiņas nozīmi. Trešajā nodaļā ir ieskats korporatīvā zīmola maiņas procesā un ceturtajā nodaļā ir aplūkots Euroskor Latvijā jaunā zīmola komunikācijas process. Pamatojoties uz pētījuma rezultātiem, izdarīti secinājumi un izteikti priekšlikumi efektīvākai jaunā zīmola komunikācijai. Darbā ir izmantoti 23 atēli un 5 pielikumi. Darba apjoms bez pielikumiem ir 83 lapas.
 
Master's thesis Ltd. "Euroskor Latvia" brand change and communication. Master thesis is to investigate Ltd. Euroskor Latvia re-branding process and the results of the company. The paper consists of 4 sections. The first chapter outlines the theoretical framework for the communication process and its importance. The second chapter deals with theoretical approaches for the brand essence of creation and change of meaning. The third chapter is a look at the corporate re-branding process and the fourth section addresses the Euroskor Latvia new brand communication process. Based on the results, draw conclusions and make suggestions for more effective new brand communication. The paper used in image processing 23 and 5 appendices. The amount of work without attachments is 83 pages.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21231
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV