dc.contributor.advisor | Niedrītis, Jānis Ēriks | en_US |
dc.contributor.author | Jurevica, Diāna | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T08:00:24Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T08:00:24Z | |
dc.date.issued | 2012 | en_US |
dc.identifier.other | 22472 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21254 | |
dc.description.abstract | Maģistra darba temats: parādu piedziņas procesa vadīšanas pilnveidošana Bankā „X”.
Darba mērķis: analizēt debitoru parādu piedziņas procesa vadīšanu Bankā „X” un izstrādāt priekšlikumus tā uzlabošanai.
Darba tematiskās nodaļas: satura rādītājs, ievads, banku sistēma un debitoru parādu piedziņa Latvijā, kredītdarbības raksturojums un parādu piedziņas procesa vadīšanas analīze Bankā „X”, parādu piedziņas procesa efektivitāte un klientu apmierinātība ar šo procesu, secinājumi un priekšlikumi, izmantotās literatūras un avotu saraksts, pielikumi.
Maģistra darba objekts: parādu atgūšanas procesa vadīšana.
Maģistra darba apjoms ir 88 lappuses, darbā ietilpst 10 tabulas, 27 attēli, 4 pielikumi.
Maģistra darba izstrādāšanai izmantoti 38 literatūras un informācijas avoti.
Debitoru parādu problēma mūsdienās ir ļoti aktuāla katrai organizācijai, sevišķi tām kas sniedz finanšu pakalpojumus klientiem. Debitoru parādi bieži vien norāda uz to, ka ir trūkumi kredītpolitikas izstrādē, nepietiekama kontrole pār debitoru parādu dzēšanu, nepietiekami efektīvas soda sankcijas par līgumā noteikto maksājuma termiņa neievērošanu, kā arī nepietiekami efektīva komunikācija ar potenciāliem un esošiem klientiem.
Bankas „X” galvenā problēma ir tajā apstāklī, ka bankas parādu atgūšanas instrumenti un pārvaldības metodes nesniedz gaidāmo rezultātu, lai mazinātu uzkrājumus nedrošiem parādiem un atgūtu parādus. | en_US |
dc.description.abstract | Master thesis topic: debt collection process management improvement at Bank "X".
The aim of the master thesis: analyze debtor dept collection process management at Bank “X” and develop proposals for improvement.
Thesis thematic chapters: Contents, preface, banking system and debt collection in Latvia, credit operation characteristics and analysis Bank „X” dept collection process management, dept collection process efficiency and customer satisfaction with the process, conclusions and recommendations, bibliography and source list, attachments.
Master thesis subject: dept recovery process management.
Master thesis consists of 88 pages, includes 10 tables, 27 images, 4 attachments.
For development of master thesis was used 38 bibliography and information sources.
Debtor debt problem nowadays is very urgent for each organization, espacially for those that provide financial services to customers.
Debtor debts often indicates that there are shortages in credit developments, deficiency of control over the debitors debts, lack of effective penalties over the contractual payment time delay, and the lack of effective communication with potencial and existing customers.
Bank „X” main problem lies in the fact that bank debt recovery tools and management techniques do not provide the expected results to reduse the provision for doubtfull debts and regain debts. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Vadībzinātne | en_US |
dc.title | Parādu piedziņas procesa vadīšanas pilnveidošana Bankā "X" | en_US |
dc.title.alternative | Debt collection process management improvement at Bank "X" | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | en_US |