Show simple item record

dc.contributor.advisorNiedrītis, Jānis Ēriksen_US
dc.contributor.authorJurevica, Diānaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:00:24Z
dc.date.available2015-03-24T08:00:24Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other22472en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21254
dc.description.abstractMaģistra darba temats: parādu piedziņas procesa vadīšanas pilnveidošana Bankā „X”. Darba mērķis: analizēt debitoru parādu piedziņas procesa vadīšanu Bankā „X” un izstrādāt priekšlikumus tā uzlabošanai. Darba tematiskās nodaļas: satura rādītājs, ievads, banku sistēma un debitoru parādu piedziņa Latvijā, kredītdarbības raksturojums un parādu piedziņas procesa vadīšanas analīze Bankā „X”, parādu piedziņas procesa efektivitāte un klientu apmierinātība ar šo procesu, secinājumi un priekšlikumi, izmantotās literatūras un avotu saraksts, pielikumi. Maģistra darba objekts: parādu atgūšanas procesa vadīšana. Maģistra darba apjoms ir 88 lappuses, darbā ietilpst 10 tabulas, 27 attēli, 4 pielikumi. Maģistra darba izstrādāšanai izmantoti 38 literatūras un informācijas avoti. Debitoru parādu problēma mūsdienās ir ļoti aktuāla katrai organizācijai, sevišķi tām kas sniedz finanšu pakalpojumus klientiem. Debitoru parādi bieži vien norāda uz to, ka ir trūkumi kredītpolitikas izstrādē, nepietiekama kontrole pār debitoru parādu dzēšanu, nepietiekami efektīvas soda sankcijas par līgumā noteikto maksājuma termiņa neievērošanu, kā arī nepietiekami efektīva komunikācija ar potenciāliem un esošiem klientiem. Bankas „X” galvenā problēma ir tajā apstāklī, ka bankas parādu atgūšanas instrumenti un pārvaldības metodes nesniedz gaidāmo rezultātu, lai mazinātu uzkrājumus nedrošiem parādiem un atgūtu parādus.en_US
dc.description.abstractMaster thesis topic: debt collection process management improvement at Bank "X". The aim of the master thesis: analyze debtor dept collection process management at Bank “X” and develop proposals for improvement. Thesis thematic chapters: Contents, preface, banking system and debt collection in Latvia, credit operation characteristics and analysis Bank „X” dept collection process management, dept collection process efficiency and customer satisfaction with the process, conclusions and recommendations, bibliography and source list, attachments. Master thesis subject: dept recovery process management. Master thesis consists of 88 pages, includes 10 tables, 27 images, 4 attachments. For development of master thesis was used 38 bibliography and information sources. Debtor debt problem nowadays is very urgent for each organization, espacially for those that provide financial services to customers. Debtor debts often indicates that there are shortages in credit developments, deficiency of control over the debitors debts, lack of effective penalties over the contractual payment time delay, and the lack of effective communication with potencial and existing customers. Bank „X” main problem lies in the fact that bank debt recovery tools and management techniques do not provide the expected results to reduse the provision for doubtfull debts and regain debts.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleParādu piedziņas procesa vadīšanas pilnveidošana Bankā "X"en_US
dc.title.alternativeDebt collection process management improvement at Bank "X"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record