Show simple item record

dc.contributor.advisorŠavriņa, Baibaen_US
dc.contributor.authorKrebe-Kļimoviča, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:00:29Z
dc.date.available2015-03-24T08:00:29Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24489en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21291
dc.description.abstractŅemot vērā tūrisma nozares pozitīvo ietekmi uz valsts ekonomiku un tūristu dažādās vajadzības, lai attīstītu tūrisma potenciālu un piedāvātu uz klienta prasībām balstītu tūrisma produkta piedāvājumu ir nepieciešama tūrisma politikas plānošana, balstīta uz noteiktu tūristu profilu. Darba mērķis ir izstrādāt uz ģimeni orientētu tūrisma produkta konceptu Latvijā, balstoties uz Beļģijas pieredzi. Lai sasniegtu darba mērķi, tiek apskatīts dažādu autoru viedoklis, analizēta un salīdzināta situācija Beļģijā un Latvijā, tiek veikta fizisko personu aptauja un tās datu analīze. Maģistra darba rezultāts ir uz ģimeni orientēts tūrisma koncepts Latvijā, tajā ietverta tūrisma plānošana, tiek veidots ģimenes tūrisma piedāvājums, ņemot vērā Beļģijas un Latvijas pašreizējo piedāvājumu, ģimenes pieprasījumu un ģimenes lēmuma par ceļojumu ietekmējošos faktorus. Maģistra darbs sastāv no 119 lapām, tas ietver 40 attēlus un 5 tabulas. Atslēgvārdi: ģimene, tūrisms, plānošana, piedāvājums, pieprasījums, lēmuma pieņemšana.en_US
dc.description.abstractTaking account of the positive effect of the tourism industry to the national economy and diverse needs of tourists, there is a need for tourism policy planning, which is tourist needs-driven, in order to reap the full potential of tourism. The goal of the thesis is to work out the concept of a family-oriented tourism in Latvia by building on the belgian experience. With a view to attain the goal of the thesis the author examines the views of different authors, compares and analyzes the situation in Belgium and Latvia as well as conducts the inquiry of natural persons and survey data analysis. The thesis provides the concept of a family-oriented tourism in Latvia. The thesis comprise tourism planning and develops an offer of a family-oriented tourism products by taking account of the existing offer in Belgium and Latvia, family demand as well as factors that affect the ultimate decision of a family for a certain travel. Master thesis consists of 119 pages, includes 40 images and 5 tables. Keywords: family, tourism, planning, supply, demand, decision making.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleBeļģijas pieredzes izmantošana uz ģimeni orientēta tūrisma koncepta izstrādē Latvijāen_US
dc.title.alternativeThe Development of a Family Oriented Tourism Concept for Latvia by Using the Belgian Experienceen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record