Show simple item record

dc.contributor.advisorRoze, Ainārsen_US
dc.contributor.authorRjabičenoka, Loretaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:00:32Z
dc.date.available2015-03-24T08:00:32Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other28849en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21312
dc.description.abstractMaģistra darba saturs ir izklāstīts trīs nodaļās. Darba teorētiskajā daļā tika apskatīta mārketinga nozīme zīmola radīšanā un nostiprināšanā, tika izpētīts mārketinga definējums, mārketinga komunikācijas veidi un to ietekme uz zīmolu, kā arī zīmola jēdziens, zīmola nozīme, produktu virzīšana tirgū zīmola lojalitātes veicināšanai, zīmola stratēģijas un vadīšana, zīmola vērtības noteikšana, zīmola pozicionēšana un zīmola globalizācija. Maģistra darba analītiskajā daļā sniegts vispārējs apraksts par DDB Worldwide Latvia, izpētīta reklāmas nozares attīstība, reklāmas nozares tendences, . Darbā tika veikta DDB Worldwide Latvia konkurentu analīze un apskatīti pētījumi par patērētāju un zīmola attiecībām. Darba praktiskajā daļā sniegts aptaujas metodoloģijas pamatojums, kā arī izvērtētas DDB Worldwide Latvia veidotās mārketinga komunikācijas un klientu lojalitātes veidošanas pasākumi zīmoliem „Selga” un „Dobele”, veicot anketēšanu un veikti pētījumi un to analīze. Kā arī tika izvērtēta biznesa attīstība eksporta virzienā un „Mīlētāko zīmolu tops 2012”, saistībā ar DDB Worldwide Latvia veidotajām mārketinga komunikācijām. No pētījuma rezultātiem autore secina, ka DDB Worldwide Latvia veiktās mārketinga komunikācijas „Selga” zīmolam ir veiksmīgākas, savukārt jāveic uzlabojumi zīmola „Dobele” attīstībā. Pētījuma rezultāti pierāda, ka darba mērķis un uzdevumi tika izpildīti, bet izvirzītā hipotēze nav apstiprinājusies. Atslēgvārdi: DDB, zīmols, mārketings, anketēšana, zīmolu tops, zīmola kvalitāte. Darbs sastāv no 115 lappusēm un darbā ir 8 attēli un 1 tabula.en_US
dc.description.abstractMaster's thesis is set out in three sections. In the theoretical part the role was given to marketing role of the brand creation and strenghtening were studied marketing definition of marketing communication types and effect of the brand as well as the concept of the brand, the brand's role in promotion of products on the market to encourage brand loyalty, brand strategy and management, brand valuation, brand positioning and brand globalization. Master thesis in analytical section provides a general description of the DDB Worldwide Latvia, studied the development of the advertising industry, advertising industry trends. The work has DDB Worldwide Latvia competitor analysis and view of the analysis of consumer and brand relationships. The practical part of the survey methodology provides a basis and also the DDB Worldwide Latvia-made marketing communications and customer loyalty building measures brands “Selga” and “Dobele” via questioning, as well as a body of research and analysis. Was also evaluated business development area of exports and terms „Beloved brand top” of DDB Worldwide Latvia created by marketing communications. According to the study results, the author concludes that the DDB Worldwide Latvia's marketing communications are successful in both studied brand development, there has been a steady development. Results indicate that the aim and objectives were met, but the hypothesis is not confirmed. Tags: DDB, brand, marketing, surveys, brand top, brand quality. It consists of the 115 pages, and work to 8 pictures and 1 table.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleZīmola loma mārketingā.en_US
dc.title.alternativeThe role of brand in marketing.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record