Uzņēmuma "Čili Pica" mārketinga efektivitāte ārpus Rīgas
Author
Gancons, Jānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Jēkabsone, Sandra
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba nosaukums ir „Uzņēmuma „Čili Pica” mārketinga efektivitāte ārpus Rīgas ”.
Katram uzņēmumam jāprot pozicionēt savu preci tirgū tā, lai tas uzrunātu un spētu pievilināt patērētāju. Tādēļ bakalaura darba mērķis ir raksturot un vērtēt picēriju „Čili Pica” mārketinga kompleksa elementus un to efektivitāti, kā arī izteikt priekšlikumus to pilnveidošanai.
Teorētiskajā daļā ir aplūkota uzņēmējdarbības vide un mārketinga elementu raksturojums, praktiskajā daļā - raksturota picēriju „Čili Pica” darbība, tā mārketinga elementu īpatnības, attīstības iespējas un izteikti priekšlikumi.
Lai izpētītu mārketinga elementu efektivitāti, autors praktiskajā daļā izmantoja kvantitatīvās analīzes metodi – aptauju.
Bakalaura darbs sastāv no 74 lpp., 18 attēliem, 4 tabulām un 3 pielikumiem, kā arī 33 izmantotās literatūras avotiem.
Atslēgvārdi – uzņēmējdarbība, pakalpojums, picērija, mārketings, efektivitāte. The topic of this paper is „Company „Čili Pica” marketing effectiveness outside of Riga."
Every company has to position it`s product in the market in order to reach its target customer. The objectives of this paper are to describe and evaluate „Čili Pica” marketing elements and to suggest proposals for the improvements.
In the theoretical part are described business environment and marketing elements. In the practical part of this paper - „Čili Pica” working style, marketing element features and it`s evaluations have been described, also future development possibilities and proposal suggestions have been looked at.
To research marketing elements, the author in the practical part used the quantitative analysis method – a survey.
The paper consists of 74 pages, 18 images, 4 charts, 3 appendixes, and 32 references.