Uzņēmuma SIA "Promo" finanšu koeficentu analīze un to uzlabošanas iespējas
Autor
Plaudis, Jānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Zelgalve, Elvīra
Datum
2013Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darbs „Uzņēmuma SIA „Promo” finanšu koeficientu analīze un to uzlabošanas iespējas”.
Darba izvirzītā problēma ir objektīvas un neatkarīgas finanšu analīzes trūkums mūsdienās.
Bakalaura darba mērķis: pamatojoties uz finanšu koeficientu analīzi, izstrādāt priekšlikumus analīzes rezultātu uzlabošanai nākotnē uzņēmumam SIA „Promo”.
Darba uzdevumi: finanšu koeficientu analīzes būtības noteikšana; finanšu koeficientu interpretācijas iespēju noteikšana; nozares vidējo finanšu rādītāju analīze un uzņēmuma pakalpojumu klāsta analīze; uzņēmuma finanšu koeficientu analīze un interpretācija.
Pētījuma rezultāti ir salīdzināmi ar vidējiem nozares rādītājiem un objektīvi vērtējami pēc vispārpieņemtiem finanšu analīzes principiem.
Darbs sastāv no 78 lappusēm, 2 attēliem, 25 tabulām un 5 pielikumiem. Darba izstrādei izmantoti 35 literatūras avoti. Bachelor thesis „Financial ratio analysis of „Promo” Ltd. and study of opportunities for improvement”.
The problem: the lack of objective, independent financial analysis nowadays.
The aim: to develop proposals for improving the financial results in the future for „Promo” Ltd. based on the analysis of financial ratios.
The objectives: to determine financial ratio analysis nature; to determine interpretation opportunities for financial ratios; industry average financial ratios and company’s services analysis; company’s financial ratio analysis and interpretation.
The results of the study are comparable to the average industry ratios and objectively assessed according to generally accepted financial analysis principles.
The thesis consists of 78 pages, 2 images, 25 tables and 5 appendixes. 35 literature sources used in development of the thesis.