Mārketinga komplekss uzņēmumā SIA „Citrus Solutions”.
Autor
Kartuzovs, Oļegs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Krūmiņa, Ausma
Datum
2013Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Maģistra darba tēma ir „Mārketinga komplekss uzņēmumā SIA „Citrus Solutions”.
Šī darba mērķis ir izanalizēt mārketinga kompleksu uzņēmumā SIA „Citrus Solutions” un izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma darbības uzlabošanai.
Maģistra darba pirmajā nodaļā ir apskatīts mārketinga komplekss. Otrajā nodaļā tiek analizēts uzņēmumu SIA „Citrus Solutions” un SIA „Pristis” darbība Latvijas apsardzes tirgū, kā arī Latvijas apsardzes uzņēmumu darbība un tās vērtējums periodā no 2005. - 2012. gadam, un vispārīgi raksturoti apsardzes uzņēmumi SIA „Citrus Solutions” un SIA „Pristis”. Trešajā nodaļā tiek atspoguļota un veikta analīze informācijai par uzņēmumu SIA „Citrus Solutions”, kura tika iegūta no intervijas un ekspertanketas, kā arī tiek veikta SWOT un mārketinga kompleksa analīze uzņēmumā SIA „Citrus Solutions”. Darbs sastāv no 97 lpp, 12 attēliem, 4 tabulām un 2 pielikumiem.
Atslēgvārdi: mārketinga komplekss, mārketinga mikss, mārketings, apsardzes tirgus.
Master’s thesis is „Complex of marketing in company „Citrus Solutions” LTD”.
The objective of the work is to analyze company „Citrus Solutions” LTD complex of marketing and to develop proposals for company improvement.
The first chapter contains theory about complex of marketing. In the second chapter are analyzed company „Citrus Solutions” LTD and „Pristis” LTD activity in Latvian security market, as well as Latvian security companies activity and its assessment in period from 2005.-2012 year and in general are described security companies „Citrus Solutions” LTD and „Pristis” LTD. In the third chapter is described and analyzed information about company „Citrus Solutions” LTD, which was obtained from interview and expert questionnaire, as well as SWOT and complex of marketing in company „Citrus Solutions” LTD analysis. Size of the work is 97 pages including 12 images, 4 tables and 2 appendix. Keywords: complex of marketing, marketing mix, marketing, security market.