Medicīnas tūrisma virzīšana starptautiskajā tirgū.
Автор
Zaiceva, Viktorija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Дата
2013Metadata
Показать полную информациюАннотации
Maģistra darba „Medicīnas tūrisma virzīšana starptautiskajā tirgū” mērķis ir piedāvāt Latvijas medicīnas tūrisma nozarei iespējamās izaugsmes scenāriju un stratēģiskus attīstības virzienus. Lai to sasniegtu, autore izanalizēja pašreizējo piedāvājumu un to veicināšanas paņēmienus, intervēja veselības aprūpes pakalpojumu sniedzējus, tūrisma nozares ekspertus un aptaujāja potenciālos patērētājus.
Darbs sastāv no 4 daļām, kas iekļauj sevī teorijas sistematizēšanu, pasaules un Latvijas medicīnas pakalpojumu eksporta attīstības tendenču analīzi un autores veikto pētījumu, kura rezultātā ir izstrādāts sasniedzams Latvijas medicīnas tūrisma attīstības scenārijs. Darba beigās ir apkopoti 26 secinājumi un 14 priekšlikumi atbilstoši izvirzītam mērķim.
Maģistra darbs izklāstīts 106 lappusēs, ilustrēts ar 9 tabulām un 9 attēliem. Darbam ir 5 pielikumi. The aim of master’s degree work “Promotion of Medical Tourism on the Global Market” is to offer a possible growth scenario and strategic development pillars to Latvian medical tourism industry. To achieve the goal the author analyzed present supply and it’s promotion methods, interviewed medical service providers, tourism industry experts and questioned potential consumers.
The work consists of 4 parts that include the systematization of the theory, the analysis of the world’s and Latvia’s development trends of exports of medical services, and the research that resulted in picturing an achievable scenario of medical tourism growth in Latvia. In the end of the work 26 conclusions were drawn and 14 suggestions were made according to the defined goal.
The work consists of 106 pages and is illustrated with 9 tables and 9 images. It includes 5 appendixes.