Show simple item record

dc.contributor.advisorPraude, Valērijsen_US
dc.contributor.authorKravčinska, Svetlanaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:00:46Z
dc.date.available2015-03-24T08:00:46Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other3918en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21423
dc.description.abstractSaldumu tirgus Latvijā ir viens no lielākiem tirdzniecības apjomu ziņā. Tāpēc saldumu tirgu uzskata par perspektīvu pamata vai papildus ienākumu gūšanas avotu. Tomēr stipras konkurences apstākļos par vienu no izšķirošiem faktoriem, kas nosaka uzņēmuma vietu šajā tirgū, kļūst mārketinga komunikācijas. Protams saldumu tirgus dalībnieki cenšas gūt maksimālu rezultātu no ieguldījumiem biznesa attīstībā, tai skaitā mārketinga komunikācijās. Tātad, organizējot mārketinga pasākumus, vissvarīgākais jautājums ir – kas nosaka mārketinga komunikāciju efektivitāti saldumu tirgū? Maģistra darbs sastāv no trim daļām. Pirmajā daļā tiek definētas mārketinga komunikācijas, tiek raksturots saldumu tirgus Latvijā un tiek analizētas mārketinga komunikāciju īpatnības saldumu tirgū. Darba otrajā daļā tiek analizētas galveno Latvijas saldumu tirgus dalībnieku (A/S ”Laima”, SIA „Kraft Foods Latvija” un SIA „Masterfoods Latvia”) mārketinga komunikācijas un tiek sniegti secinājumi par Latvijas saldumu tirgus līderu mārketinga komunikāciju efektivitāti. Pēdēja maģistra darba daļā tiek veikts pētījums, izmantojot anketēšanu un statistiskās analīzes metodes, lai secinātu par Latvijas saldumu tirgus dalībnieku mārketinga komunikāciju efektivitāti un pierādītu vai noraidītu izvirzīto hipotēzi. Darba beigās tiek izvirzīti priekšlikumi analizētiem uzņēmumiem un saldumu tirgus dalībniekiem kopumā. Maģistra darba apjoms ir 138 lapas (bez pielikumiem). Darbā iekļauti 38 attēli, 20 tabulas un 38 pielikumi.en_US
dc.description.abstractSweetness products market has one of the highest trade turnovers in Latvia. That is why it is considered to be a long-range source of income. Taking in consideration the competitive conditions of this market, marketing communications become the key factor, which defines the enterprise’s place in the market. That is why the most important question while organizing marketing activities is – what determines the marketing communications’ effectiveness in the sweetness products market? Master’s paper consists of three parts. In the first part the marketing communications and the Latvian sweetness products market are defined and marketing communications’ specifics in the Latvian sweetness products market are analyzed. In the second part there is the analysis of the Latvian sweetness products market’s leaders’ (“Laima” JSC, „Kraft Foods Latvija” Ltd and „Masterfoods Latvia” Ltd) marketing communications and the conclusions on the Latvian sweetness products market’s leaders’ marketing communications’ effectiveness are drawn. In the third part there is the research on Latvian sweetness products market participants’ marketing communications’ effectiveness, using the survey and the statistical processing of data (factor analysis and multiple regression and correlation analysis). Finally, there are drawn conclusions and offered suggestions to sweetness products market participants. Master’s paper consists of 138 pages (without attachments). Master’s paper contains 38 images, 20 tables and 38 attachments.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMārketinga komunikāciju efektivitātes analīze Latvijas saldumu tirgūen_US
dc.title.alternativeMarketing communications' effectiveness analysis in the Latvian sweetness products marketen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record