Mārketinga pasākumu komplekss "Sirmais&Dreibants" garšvielu maisījumu eksporta attīstībai.
Автор
Liepiņa, Katrīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Дата
2014Metadata
Показать полную информациюАннотации
Maģistra darba „Mārketinga pasākumu komplekss „Sirmais&Dreibants” garšvielu maisījumu eksporta attīstībai” ietvaros, analizēts eksporta uzsākšanas potenciāls minētā uzņēmuma produktam, tā veiksmīgas realizēšanas priekšnoteikumi un izstrādāti priekšlikumus sākotnēji veicamām mārketinga komunikācijām eksporta tirgos.
Pētījuma mērķis ir noskaidrot veiksmīga eksporta uzsākšanas priekšnosacījumus un virzīšanas stratēģiju attīstības iespējas tirgus paplašināšanas situācijās, SIA „Sirmais putns” kontekstā. Tā rezultātā autore secina, ka uzsākot garšvielu maisījumu eksportu mazumtirdzniecībai būtu jāizstrādā jauns preču zīmes nosaukums, kas būtu internacionāli pielietojams, paustu produkta unikalitāti.
Maģistra darba apjoms ir 119 lpp. Tajā ietverti 16 attēli, 3 tabulas un 4 pielikums.
Atslēgvārdi: mārketinga pasākumu komplekss, eksports, garšvielas, ārējo tirgu analīze. Within the framework of The Master's Thesis “A Marketing Campaign for the Export Development of Sirmais&Dreibants Spice Mixes” export starting potential for a product of the mentioned enterprise has been analysed, prerequisites of successful implementation and proposals for initially performed marketing communications in export markets have been developed.
The objective of the Thesis is to find out prerequisites of successful export starting and possibilities of promotion strategy development in the market expansion situations in the context of SIA „Sirmais putns”. As a result, the author concludes that a new trademark, which could be used internationally and would express the uniqueness of the product, for starting export of spices for retail is required to be established.
The length of the Thesis is 119 pages. It includes 16 pictures, 3 charts and 4 appendices.
Keywords: marketing mix campaign, export, spices, external market analysis.