Show simple item record

dc.contributor.advisorPriede, Jānisen_US
dc.contributor.authorOgurcova, Innaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:00:52Z
dc.date.available2015-03-24T08:00:52Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41320en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21470
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Wimpy UK restorānu franšīzes analīze”. Autore Inna Ogurcova. Darba mērķis ir balstoties uz teorētiskajām zināšanām, kā arī uz apkopoto un izpētīto informāciju par Wimpy UK uzņēmumu un tā konkurentiem, analizēt Wimpy UK franšīzes piedāvājumu un noteikt tā pieprasījuma samazināšanās iemeslu, kā arī izstrādāt ierosinājumus uzņēmuma franšīzes pieprasījuma palielināšanai. Bakalaura darba pamatdaļa sastāv no trijām daļām. Pirmajā, teorētiskajā daļā, tiek apskatīts franšīzes biznesa modelis, tā veidošanās vēsture un stāvoklis mūsdienu globālajā franšīzes tirgū. Otrajā, pētījumu daļā, darba autore veic Wimpy UK uzņēmuma un to konkurentu izpēti un analīzi, kā arī analizē Eiropas franšīzes tirgu. Trešajā, ierosinājumu daļā, tiek piedāvāti divi varianti, kā uzlabot Wimpy UK uzņēmuma un tā franšīzes esošo stāvokli. Kā arī darba noslēgumā autore izdara secinājumus un izvirza priekšlikumus.en_US
dc.description.abstractThe Bachelor thesis is: „Wimpy UK restaurants franchise analysis”. The aim of the thesis is: relying on theoretical knowledge and on collected and researched information, about Wimpy UK the company and its competitors, to analyze Wimpy UK’s franchise offer and to define the reason for the decrease in demand. To propose solutions as to how to increase the company's franchise demand. This Bachelor thesis consists of three pаrts. In the first, theoretical pаrt, is describing the business franchising model, its creation history and position on today's global franchise market. In the second, researching part, the author of the thesis makes the research and analysis of Wimpy UK company and its competitors, and also analyze the European franchise market. In the third, solution section, the author offers two variants of improving situation in Wimpy UK company and Wimpy UK franchise. In the final part of the thesis, the author draws conclusions and makes suggestions.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleWimpy UK restorānu franšīzes analīzeen_US
dc.title.alternativeWimpy UK company franchise analysisen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record