• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Darbinieku un klientu lojalitātes paaugstināšanas iespējas "Forum Cinemas".

Thumbnail
View/Open
303-41333-Rauska_Kriss_kr10042.pdf (1.236Mb)
Author
Rauska, Krišs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Putniņa, Maruta
Date
2014
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma: Darbinieku un klientu lojalitātes paaugstināšanas iespējas „ForumCinemas” Darba mērķis: balstoties uz zinātniskajām atziņām par klientu un darbinieku lojalitāti organizācijās un empīriskiem pētījumiem, izstrādāt priekšlikumus darbinieku un klientu lojalitātes paaugstināšanai „Forum Cinemas”. Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām. Bakalaura darba apjoms 76 lapas puses. Šajā darbā iekļauti 18 attēli, 40 tabulas un trīs pielikumi. Darbā tika izmantoti 27 literatūras avoti. Darba nobeigumā izdarīti secinājumi un izdarīti priekšlikumi. Atslēgas vārdi: darbinieku lojalitāte, klientu lojalitāte,apmierinātība
 
Title of the bachelor paper: Potential for employee and customer loyalty increasing in „Forum Cinemas” The aim of the paper: to develop proposal for employee and customer loyalty increasing in „Forum Cinemas” on the basis of empirical researches and academic studies about employee and customer loyalty in organisations Bachelor paper consists of three chapters. Total size of this bachelor paper is 76 pages. In this work there are 18 images, 40 tables and 3 attachments. 27 literary sources were used in this research. At the end of the work author makes conclusions and proposes reccomendations. Key words:employee loyalty, customer loyalty, satisfaction, trust
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21471
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV