Cēsu alus konkurētspēja un to ietekmējošie faktori Latvijas tirgū.
Autor
Baltroka, Krista
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Datum
2014Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma „Cēsu alus konkurētspēja un to ietekmējošie faktori Latvijas tirgū”.
Konkurence ir viens no svarīgākajiem nosacījumiem uzņēmuma pilnveidošanās procesā, stratēģijas izstrādē. Latvijas tirgū, dzērienu nozarē ir liela konkurence, piedāvāto produktu klāsts ir ļoti plašs.
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt akciju sabiedrības „Cēsu alus” konkurētspēju ietekmējošos faktorus Latvijas tirgū, kā arī izstrādāt priekšlikumus konkurētspējas paaugstināšanai. Kvantitatīvās analīzes rezultātā noskaidrotas uzņēmuma stiprās un vājās puses, priekšrocības. Darba gaitā izstrādāti priekšlikumi konkurētspējas paaugstināšanai. Rezultātā tiek nonākts pie secinājumiem, ka „Cēsu alus” ir konkurētspējīgs uzņēmums, tam ir daudz konkurētspēju veicinoši faktori.
Darba apjoms ir 89 lpp., tajā ir 14 attēli, 18 tabulas un 13 pielikumi. Izmantotas literatūras sarakstā ir 60 nosaukumi.
Atslēgvārdi: konkurence, konkurētspēja, pircējs, mārketinga komplekss, dzērieni, Cēsu alus. The title of the paper is ”Competitiveness of Cēsu Alus and its influencing factors in Latvian market place”.
Competitiveness is one of the main reasons for a company to grow and to make its strategy. The aim of the bachelors theses is to analyze JSC“Cēsu Alus” and its competitiveness’s influencing factors in Latvian market place. The aim is to make suggestions on how to raise “Cēsu Alus” competitiveness. As a result of quantitative analysis strengths and weaknesses, advantages of “Cēsu Alus” have been identified. As a part of the bachelor theses suggestions have been made on how to raise competitiveness. As a result conclusion has been made that “Cēsu Alus” is a competitive company, it has a lot of factors promoting competitiveness.
Paper consists of preface, three parts,conclusions and proposals. Thesis contains 89 p. with 14illustrations, 18tables and 13appendixes. The bibliographical list contains 60sources. Key words:competition, competitiveness, buyer, marketing mix, Cēsu alus.