Nacionālās kultūras ietekme uz korporācijas Tieto organizācijas kultūru
Author
Birjuka, Jeļena
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bērziņa, Kristīne
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Organizāciju kultūra, saukta arī par korporatīvo un uzľēmumu kultūru, ir pietiekami
populārs termins, kas tiek plaši apskatīts, aprakstīts un analizēts, galvenokārt, citu valstu
pieredzes kontekstā. Mūsdienas, globalizācijas apstākļos, organizācijām paplašinoties, ir jāienāk
jaunos tirgos, kur viľi saskārās ar vietējo valsts nacionālas kultūras vērtībām, normām un
tradīcijām.
Darba mērķis ir identificēt uz kādiem organizācijas kultūras aspektiem ietekmē Latvijas un
Somu nacionālā kultūra uz Tieto korporācijas piemēra.
Bakalaura darbs sastāv no ievada, 4 nodaļām, secinājumu un priekšlikumu sadaļas,
izmantotās literatūras saraksta, pielikumiem, anotācijām latviešu un angļu valodās.
Darba apjoms ir 61 lapas, tajā ievietota 7 tabulas, 17 attēli un 1 pielikums.
Atslēgvārdi: nacionāla kultūra, Hofstede, organizācijas kultūra Organizational culture, also known as corporate and business culture is popular enough
term that is widely viewed, described and analyzed, mainly in the context of the experience of
other countries. Nowadays, in globalization environment, organizations enter new markets, where
they met with local national cultural particularity, like values, norms and traditions.
The aim is to identify which aspects of organizational culture are affected by Latvian and
Finnish national culture on Tieto Corporation example.
This bachelor paper consists of an introduction, four chapters, conclusions and
recommendations section, bibliography, appendices, annotations Latvian and English.
The amount of work is 61 pages into the 7 tables, 17 figures and 1 appendices.
Keywords: national culture, organizational culture, Hofstede