Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorJaudzeme, Līvaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:01:01Z
dc.date.available2015-03-24T08:01:01Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other45283en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21539
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Elektronikas un sadzīves tehnikas veikalu zīmolu atpazīstamība un tās ietekme uz patērētāju lojalitāti”. Problēmas būtība ir tā, ka pašlaik Latvijā lielākā daļa elektronikas un sadzīves tehnikas nozares uzņēmumi cenšas nevis atšķirties viens no otra, bet uzrunāt un piesaistīt klientus ar pēc iespējas lielākām preču atlaidēm. Uzņēmumiem vajadzētu vairāk domāt par savu zīmolu pozicionēšanu un pievienotās vērtības radīšanu. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz Latvijas un ārvalstu speciālajā literatūrā pieejamajām teorētiskām atziņām par zīmolu un patērētāju lojalitāti, kā arī pamatojoties uz klientu aptaujas rezultātiem, atklāt nepilnības zīmolu atpazīstamības ietekmei uz patērētāju lojalitāti un sniegt priekšlikumus to novēršanā. Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmā un otrā nodaļa sastāv no teorētiskās daļas zīmola un patērētāju lojalitātes teorētisko aspektu raksturojuma. Darba trešajā nodaļā tiks veikts esošās elektronikas un sadzīves tehnikas tirgus situācijas novērtējumus, tā lielāko tirdzniecības uzņēmumu salīdzinājums un pētījums par to zīmolu atpazīstamību un patērētāju lojalitāti, tās ietekmējošajiem faktoriem elektronikas un sadzīves tehnikas preču tirgū, kas ietver aptaujas metodi. Iegūtie rezultāti var tikt izmantoti, elektronikas un sadzīves tehnikas preču veikalu darbības uzlabošanai attiecībā uz savu zīmolu atpazīstamības paaugstināšanu un patērētāju lojalitātes nostiprināšanu. Kopējais bakalaura darba apjoms ir 97 lpp, kuras satur 12 tabulas, 32 attēlus un 2 pielikumus Atslēgvārdi: zīmols, zīmola atpazīstamība, identitātes veidošana, patērētāju lojalitāte, elektronika.en_US
dc.description.abstractThe Bachelor thesis is: „Brand recognition of electronics and home appliances retailers and its impact to customer loyalty”. Essence of the problem is that now most of all Latvian electronics and home appliances industry companies are trying to "buy" customers with the greatest possible product discounts instead of trying to be different from each other. Companies should think more about brand positioning and added value creation. Bachelor's work is based on available Latvian and international specialized theoretical literature knowledge of the brand and consumer loyalty, as well on customer questionnaires results identifying the weaknesses in brand recognition impact on consumer loyalty and make relevant proposals for their prevention. Bachelor work consists of three chapters. First and second chapters consists of a theoretical aspects of the brand and consumer loyalty The third chapter of bachelor work is a practical part where is current electronics and home appliances market situation analysis, comparing the 3 largest companies, its brand recognition and consumer loyalty and the factors affecting the electronics and home appliances market, which includes questionnaire method. The results can be used in electronics and home appliances shop improvement including action to increase better brand recognition and consumer loyalty. As a whole bachelor work consists of 97 pages including 12 tables, 32 pictures and 2 attachments Keywords: brand, brand recognition, identity building, customer loyalty, electronicsen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleElektronikas un sadzīves tehnikas veikalu zīmolu atpazīstamība un tās ietekme uz patērētāju lojalitātien_US
dc.title.alternativeBrand recognition of electronics and home appliances retailers and its impact to customer loyaltyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record