Show simple item record

dc.contributor.advisorRozevskis, Uldisen_US
dc.contributor.authorLeidums, Aigarsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:01:02Z
dc.date.available2015-03-24T08:01:02Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other5135en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21551
dc.description.abstractMaģistra darba „Korporatīvais tēls e-biznesā” mērķis ir noskaidrot, kāda tēla veidošanas politika uzņēmumā varētu sniegt maksimālu atdevi. Šajā nolūkā darbā tika apzinātas e-biznesa instrumentu iespējas tēla veidošanā, apskatīti vairāki pētījumi par šo rīku izmantošanas pieredzi, kas attiecīgi izceļ to priekšrocības un trūkumus, kā arī veikts šo instrumentu savstarpējais salīdzinājums un salīdzinājums ar tradicionāla biznesa instrumentiem. Darba autors vairākkārtīgi norāda uz idejām kā varētu meklēt efektīvus risinājumus korporatīvā tēla veidošanai, vienlaikus uzsverot, ka universālas pieejas nav. Korporatīvā tēla veidošana ir ideju ģenerēšanas un jaunrades process, un maksimālos ieguvumus saņem tas, kas pirmais realizē šīs idejas. Darbu var izmantot kā palīglīdzekli ideju ģenerēšanai tēla veidošanā, kā arī kā mācību līdzekli par korporatīvā tēla veidošanu ar e-biznesa instrumentu palīdzību.en_US
dc.description.abstractThe objective of the Master’s degree thesis “The Corporative Image in E-business” is to clarify what kind of image building policy could give the maximum yield. On behalf of this purpose, the thesis studies the potential of e-business tools in image building, examines several surveys on usage experience of these tools that highlights the strengths and weaknesses of the respective tools, as well as provides mutual comparison of these tools and their comparison with traditional business tools. The author of the thesis repeatedly indicates the ideas to find effective solutions for building the corporative image, at the same time highlighting that there is no universal option. The corporative image building is a process of idea generation and creation, and the first one who puts these ideas into practice gains the maximum benefits. The thesis can be used as a supplementary aid for idea generation in image building as well as a study aid on usage of e-business tools in the Corporative Image building.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleKorporatīvais tēls e-biznesāen_US
dc.title.alternativeThe Corporative Image in E-businessen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record