dc.contributor.advisor | Liepiņa, Dace | en_US |
dc.contributor.author | Mičule, Irina | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T08:02:37Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T08:02:37Z | |
dc.date.issued | 2009 | en_US |
dc.identifier.other | 13169 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21999 | |
dc.description.abstract | Maģistra darbs ir veltīts diskusijai kā paņēmienam, kas attīsta skolēnu komunikatīvas prasmes svešvalodas pārvaldīšanas vidējā līmeņī. Pirmā nodaļa aplūko komunikācijas būtību un valodas komunikatīvo funkciju, kā arī analīzē skolēnu komunikatīvo kompetenci un komunikatīvās prasmes svešvalodas pārvaldīšanas vidējā līmeņī. Otrā nodaļa izskata pusaudžu saskarsmes un komunikācijas īpatnības, apraksta skolēnu interaktīvās prasmes un pēta saskarsmes aspektus klasē. Trešajā nodaļā autore sniedz priekšstatu par interaktīvajiem paņēmieniem, kurus pielieto komunikatīvajā klasē vidusskolā. Praktiskā nodaļa analīzē rezultātus, iegūtus angļu valodas mācīšanas eksperimentā vidusskolas 11. klasēs, kurā skolēni nodarbojās diskusijās un diskusijai līdzīgajās aktivitātēs. | en_US |
dc.description.abstract | The Master Paper examines discussion as a means for developing communicative skills of learners at the intermediate language proficiency level. The first chapter explores the nature of communication, examines the communicative function of language, and analyses communicative competence and communication skills of learners at the intermediate language proficiency level. The second chapter discusses the peculiarities of interaction and communication of adolescents, examines the interactional skills of learners, and explores the aspects of classroom interaction. The third chapter gives an overview of interactive techniques to be applied in the communicative classroom at the intermediate level. The practical part analyses the results gained through the application of discussion-based techniques during the English language lessons in Grade 11 at secondary school. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Valodniecība | en_US |
dc.title | Diskusija kā skolēnu komunikatīvo spēju attīstīšanas līdzeklis vidējā valodas prasmju līmenī | en_US |
dc.title.alternative | Discussion as a Means for Developing Communicative Skills of Pupils at the Intermadiate Language Proficiency Level | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | en_US |