Show simple item record

dc.contributor.advisorKurpniece, Rozannaen_US
dc.contributor.authorTarasjuka, Marinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:02:50Z
dc.date.available2015-03-24T08:02:50Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24162en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22086
dc.description.abstractKrievvalodīgo un čehvalodīgo reklāmu sloganu semantika un atslēgvārdu funkcijas: maģistra darbs. – Rīga, 2013. – 69 lpp. Darbs veltīts atslēgvārdu pētījumam krievvalodīgo un čehvalodīgo reklāmu sloganos. Pētījuma mērķis ir apsekot kā veidojas semantiskās grupas. Īpaša uzmanība tiek veltīta atslēgas vārdu semantikai un funkcijām sloganos. Darbs sadalīts trīs nodaļās - pirmās divās izklāstīti galvenie teorētiskie jautājumi, kas nepieciešami pētījumam, trešā nodaļa sniedz praktisko daļu, kurā secīgi realizēti izvirzītie uzdevumi, analizēta reklāmu sloganu atslēgas vārdu realizēšana. Pētījums var ieinteresēt filologus, kas nodarbojas ar līdzīgu tematiku, kā arī lasītājus, kas interesējas par doto jautājumu. ATSLĒGAS VĀRDI Реклама, рекламный текст/дискурс, слоган, ключевые слова, функции, семантический аспект.en_US
dc.description.abstractSemantics and functions of basic words in Russian and Czech advertisement slogans: Master’s thesis. – Riga. – 69 p. Thesis is devoted to the research of basic words in Russian and Czech advertisement slogans. Purpose of the research is to study how semantic groups are formed. Special attention is granted to semantics and functions of the key words in slogans. Thesis is divided into three chapters – in the first two chapters main theoretic questions, which are necessary for the research work, are analysed. The third chapter contains the practical part in which there are sequentially realized the put forward tasks to find the basic words in advertisement slogans. Research work can rouse the interest of philologists who are engaged in similar themes as well all the readers who have interest in the present matter. KEYWORDS Реклама, рекламный текст/дискурс, слоган, ключевые слова, функции, семантический аспект.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFiloloģijaen_US
dc.titleKrievvalodīgo un čehvalodīgo reklāmu sloganu semantika un atslēgvārdu funkcijas.en_US
dc.title.alternativeSemantics and Functions of Keywords of Russian and Czech Advertising Slogans.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record