Show simple item record

dc.contributor.advisorKarapetjana, Indraen_US
dc.contributor.authorRomanova, Olgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:02:56Z
dc.date.available2015-03-24T08:02:56Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other31119en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22138
dc.description.abstractMaģistra darbs pēta leksikas mācīšanu jūrniecības studentiem. Pētījuma mērķis bija izstrādāt un aprobēt mācību materiālus jūrniecības leksikas mācīšanai, lai sekmētu leksikas iegaumēšanu un izpratni un līdz ar to uzlabotu apgūtā vārdu krājuma tālāku izmantošanu valodā, tādējādi paaugstinot studentu konkurētspēju starptautiskajā jūrniecības darba tirgū. Pētījumā tika izmantota darbības pētījuma metode, kas ietvēra divas anketas datu iegūšanai, materiālu izstrādi un to aprobāciju novērojumus un intervijas, lai noskaidrotu, kā paši studenti vērtē savu progresu. Pētījumā iegūtie rezultāti pierādīja, ka leksikas mācīšana ar vingrinājumu palīdzību, kas izstrādāti atbilstoši studentu angļu valodas profesionālajām vajadzībām un prasmēm, nodrošina pamatu turpmākai neapzinātai valodas apguvei un uzlabo studentu izpratni par apgūstamo mācību priekšmetu.en_US
dc.description.abstractThe present master paper examines the issue of teaching vocabulary to maritime students. The purpose for conducting the research was to design and pilot materials for maritime vocabulary teaching in order to promote vocabulary memorization and reception and enhance its consequent generative use thus, raising the students’ competitiveness in international maritime market. The conducted action research entailed two questionnaires for data collection, materials design and piloting, observation and an interview used to reveal the students’ progress by means of self-evaluation. The results of the study have proved that explicit teaching of vocabulary activities which correspond to the students’ professional needs and command of English provides the basis for subsequent incidental learning and raises the students’ awareness of the studied subject.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleVārdu krājuma mācīšanas veidi un paņēmieni jūrniecības studentiemen_US
dc.title.alternativeWays and Means of Teaching Vocabulary to Maritime Studentsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record