Show simple item record

dc.contributor.advisorLeon Manzanero, Anaen_US
dc.contributor.authorSusļenkova, Natālijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:02:57Z
dc.date.available2015-03-24T08:02:57Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other33783en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22153
dc.description.abstractMūsdienās parādās vairākas klasisko pasaku modernās versijas, kuras atspoguļo neapmierinātību ar klasisko pasaku tradicionālajiem modeļiem ar ironiju un humoru. Lai pārbaudītu tautas pasaku un to moderno versiju didaktiska pielietojuma iespējas spāņu valodas kā svešvalodas nodarbībās, šā maģistra darba autore izstrādāja nodarbību plānu, izmantojot pasaku Sarkangalvīte un tās moderno versiju Dzeltengalvīte. Uzdevumu pieeja tika pielietota kā pamatmetodika nodarbību plāna izstrādāšanai. Praktiskās pielietošanas rezultāti rāda, ka klasisko pasaku modernās versijas var funkcionēt kā vērtīgs didaktisks materiāls, kurš atvieglo svešvalodu mācīšanās procesu izklaidējošā formā un, līdz ar to, veicina skolēnu komunikatīvo prasmju attīstību. Atslēgas vārdi: tautas pasaka, modernā versija, uzdevumu pieeja, konstruktīva apmācība, komunikācijas prasmes, izklaidējošs kontekstsen_US
dc.description.abstractNowadays appear numerous modern versions of classic fairy tales that reflect discontent with traditional patterns of classic fairy tales in a humorous and ironic way. To prove didactic exploitation possibilities of classic fairy tales and their modern versions in Spanish as a foreign language class, a teaching unit based on the fairy tale Little Red Riding Hood and its modern version Little Yellow Riding Hood was developed by the author of the present master thesis. Task-based learning approach was applied as basic methodology in the developing of the teaching unit. The results of practical application show that modern versions of classic fairy tales can serve as a valuable educational tool that facilitates the process of foreign language learning in a entertaining and contextualizad manner and, therefore, contributes to the development of communication skills of students. Key words: classic fairy tale, modern version, task-based learning approach, meaningful learning, communication skills, entertaining contexten_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectRomāņu valodu un kultūru studijasen_US
dc.titleKlasisko pasaku modernās versijas spāņu valodas kā svešvalodas nodarbībāsen_US
dc.title.alternativeModern Versions of Classic Fairy Tales in Spanish as a Foreign Language Classen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record