Show simple item record

dc.contributor.advisorKurpniece, Rozannaen_US
dc.contributor.authorGriceviča, Alinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:02:59Z
dc.date.available2015-03-24T08:02:59Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other34124en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22165
dc.description.abstractRīgas teātru reklāmas tekstu struktūra un semantika dažādos vēstures periodos: bakalaura darbs. – Rīga, 2013. – 40 lpp. Darbs ir veltīts Rīgas teātru sludinājuma tekstu struktūras un semantikas izpētei dažādos vēstures periodos. Tās mērķis – apzināt kopīgas un atšķirīgas pazīmes šāda veida tekstiem struktūras un semantikas līmenī. Autors, izmantojot salīdzinošās analīzes metodi, veic teātru sludinājuma tekstu struktūras un semantikas analīzi, iedala un analizē galvenās tēmas un to realizāciju leksikā. Darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā daļā tiek apgaismoti teorētiskie pamatjautājumi, kuri ir nepieciešami pētījuma veikšanai. Otrajā daļā, saskaņā ar izvirzītajiem mērķiem, tiek atklātas teātru sludinājuma tekstu struktūras un semantikas īpatnības dažādos vēstures periodos. Pētījums var ieinteresēt filologus, kuri darbojas līdzīgā novirzienā, kā arī visus lasītājus, kuriem interesē dotais jautājums.en_US
dc.description.abstractThe structure and semantics of the Riga theater ads different historical periods: bachelor's work. – Rīga, 2013. – 40 p. Work is devoted to a research about structure and semantics of Riga’s theatre ads during different historical periods. The aim is to identify common and distinctive features of this type of texts at the level of structure and semantics. An author, following the method of comparative analysis, conducts the analysis of structure and semantics of theater ads, distinguishes and analyses basic themes and their lexical realization. Work is divided in two parts. The first part is consecrating basic theoretical questions that are necessary for the research. In the second part, in accordance to chosen tasks, the features of structure and semantics of theatre advertisements in different historical periods are revealed. This research can be interesting for philologists, engaged in the similar range of linguistic problems, and also for all readers, who are interested in thisen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleRīgas teātru reklāmas tekstu struktūra un semantika dažādos vēstures periodos.en_US
dc.title.alternativeStructure and Semantics of the Riga Theatric Ads of Various Historical Periods.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record