Show simple item record

dc.contributor.advisorMozere, Rasmaen_US
dc.contributor.authorSprukta, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:03:04Z
dc.date.available2015-03-24T08:03:04Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other37341en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22203
dc.description.abstractBakalaura tēma aplūko dažādus pasaku elementus un to pielietojumu angļu valodas kā svešvalodas mācīšanā. Pētījuma mērķis ir iedrošināt septīto klašu skolniekus radoši izpausties,rakstot pasakas angļu valodā. Bakalaura mērķis ir izpētīt, vai skolēni, rakstot savas pasakas, iespaidojas no esošajām vai arī rada jaunas idejas, lai izpaustu sevi. Darba metodes ir attiecīgās literatūras pētīšana un eksperimentālas mācību stundas kā gadījumpētījuma analīze Aizupes pamatskolā. Tika pierādīts, ka bērni, kas bija piedalījušies ievadsarunā par pasakām, rakstot iespaidojās no dzirdētā, savukārt tie, kuru uzdevums bija tikai uzrakstīt pasaku, izmantoja arī citus elementus un vārdu krājumu. Kopumā skolēni izrādīja interesi par tēmu; tika pierādīts tas, ka skolēni mācās labāk, ja viņiem ir iepriekšējas zināšanas par tēmu un viņi rod atbalstu savā pieredzē. Atslēgas vārdi: angļu valodas kā svešvalodas mācīšana, pasaku elementi, vārdu krājums, radošums  en_US
dc.description.abstractThe theme of the thesis examines different elements of fairy-tales and their use in EFL teaching.The aim of the Thesis is to encourage pupils of the 6th and 7th grades to create fairy-tales in English and thus to develop pupils’ creativity.The goal is to examine whether pupils are influenced by the elements and lexis of fairy-tales or they create new ideas to express themselves.The research methods include carrying out a literature review and a case study at Aizupes Elementary School.It was proved that pupils who had participated in an introductory talk about the concept of fairy-tales were inspired by the vocabulary and elements of tales;nevertheless, others whose assignment was only to write fairy-tales had used similar elements and vocabulary to express their creativity.The pupils displayed interest in the topic;it was proved that pupils learn more effectively when they were acquainted with the theme and they could rely on their experience. Key words: EFL teaching, elements of fairy-tales, vocabulary, creativityen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFiloloģijaen_US
dc.titlePasaku elementu izmantošana angļu valodas kā svešvalodas mācīšanāen_US
dc.title.alternativeExploiting Elements in Fairy-Tales for EFL Teachingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record