Show simple item record

dc.contributor.advisorKarapetjana, Indraen_US
dc.contributor.authorJekimova, Katerinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:03:05Z
dc.date.available2015-03-24T08:03:05Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other37410en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22205
dc.description.abstractTēmas izvēli var pamatot ar autores pētījuma praktisko nepieciešamību mācīt angļu valodu heterogēnas klases skolēniem vakara vidusskolā. Šī darbības pētījuma mērķis bija pierādīt, ka, lai veicinātu skolēnu runāšanas prasmju attīstīšanu, nepieciešams mācīt vienlaicīgi visas četras valodu prasmes, papildinot tās ar runas prasmēm saistītiem uzdevumiem. Pētījuma rezultāti balstās uz klasē veiktajiem novērojumiem un pēc Eiropas pamatnostādņu skalas skolēnu pašnovērtēšanas pētījuma sākuma un beigu rezultātiem. Iegūtie dati pierāda, ka integrēto prasmju pieejas izmantošana angļu valodas stundās, pievēršot īpašu uzmanību atbilstošiem runas prasmju veicinošiem uzdevumiem, attīsta skolēnu runāšanas prasmes. Atslēgvārdi: runāšanas prasmes, integrēto prasmju pieeja, heterogēnas klases skolēni.en_US
dc.description.abstractThe choice of the theme was determined by a practical need of the author of the present research to teach English in the evening school class of heterogeneous learners. The aim of the conducted action research was to prove that in order to facilitate the development of heterogeneous learners’ speaking skills, all four language skills should be taught inclusively and accompanied by relevant speaking tasks. The research comprised classroom observations and the learners’ European Framework self-assessment grid results at the beginning and at the end of the research. The data obtained partly proved that the implementation of the integrated skills approach with a particular emphasis on relevant speaking tasks facilitates the development of heterogeneous learners’ speaking skills. Key words: speaking skills, integrated skills approach, heterogeneous class learners.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleHeterogēnas klases skolēnu runāšanas prasmju attīstīšana angļu valodāen_US
dc.title.alternativeDevelopment of Heterogeneous Class Learners’ Speaking Skills in Englishen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record