Show simple item record

dc.contributor.advisorFarneste, Montaen_US
dc.contributor.authorKālberga, Zaneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:03:11Z
dc.date.available2015-03-24T08:03:11Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other42609en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22260
dc.description.abstractLasīšana ir viena no valodas pamatprasmēm, ko nepieciešams attīstīt jau no mazotnes, īpašu uzmanību pievēršot tieši lasīšanas stratēģiju attīstīšanai. Tādēļ, lai izzinātu veidus, kā uzlabot 4. klases skolēnu lasīšanas stratēģijas, tika veikta gadījuma analīze. Tā ietvēra mācību grāmatas un darba burtnīcas analīzi, skolotāju anketu, Eiropas vienotās valodas prasmju līmeņa noteikšanas sistēmas prasību analīzi, materiālu izveidošanu un izveidoto papildus uzdevumu analīzi, ko veica paši skolēni un viņu skolotāji. Darba rezultātā tikai izveidoti papildus uzdevumi, kas attīstīja tādas lasīšanas stratēģijas kā iejaukšanās, skenēšana un gaidas. Turklāt stundu plāni tika papildināti ar vairākiem pēc-lasīšanas jautājumiem. Šie papildus uzdevumi un stundu plāni bija interesanti skolēniem un noderīgi skolotājiem.en_US
dc.description.abstractReading is one of the basic language skills that should be developed already at an early age concentrating on the aspect of reading strategy development. Therefore, in order to find ways to improve 4th form students reading strategies a case study was applied. The study included the analysis of the class book and workbook used by the case students, questionnaire for the teachers, analysis of the requirements of the Common European Framework, material design and evaluation of the designed supplementary tasks by the students and the teachers. As a result, supplementary tasks that focused on the development of strategies of inference, scanning and anticipation were designed. Moreover, the lesson plans were improved by several post-reading questions. The supplementary tasks and lesson plans proved to be interesting for the students and useful from the teachers’ perspective.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleLasīšanas stratēģiju attīstīšana 4.klases skolēniemen_US
dc.title.alternativeDeveloping Reading Strategies to 4th Form Studentsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record