Show simple item record

dc.contributor.advisorApse, Vinetaen_US
dc.contributor.authorVelce, Ilzeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:03:13Z
dc.date.available2015-03-24T08:03:13Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43211en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22284
dc.description.abstractBakalaura darba pētījuma mērķis ir pierādīt situāciju analīzes efektivitāti lietišķās angļu valodas mācīšanā. Lai sasniegtu mērķi, lietišķā angļu valoda, izmantojot situāciju analīzi, tikai mācīta sešu elektroinženieru grupai. Pēc šī kursa, grupas dalībnieki aizpildīja anketu par situāciju analīzes raksturīgākajām iezīmēm. Pētījuma rezultāti parādīja, ka situāciju analīze ir ļoti veiksmīga metode lietišķās angļu valodas mācīšanā, jo tās laikā studentiem ir jāpielieto savas zināšanas praksē. Tomēr grupas dalībnieki atzina, ka visveiksmīgākās situācijas analīzei ir īstas nevis izdomātas, jo tās sniedz nepieciešamo informāciju diskusijai par situāciju, neiekļaujot mulsinošas detaļas; kā arī tādas situāciju analīzes, kuru analizēšanai studentiem materiāli jāsameklē pašiem. Tika secināts, ka lietišķās angļu valodas mācīšana, izmantojot situāciju analīzi, palīdz uzlabot lietišķās angļu valodas vārdu krājumu, kā arī pilnveidot lietišķās komunikācijas un problēmu risināšanas prasmes. Atslēgas vārdi: angļu valoda īpašiem mērķiem, lietišķās angļu valodas mācīšana, situāciju analīze, lietišķā komunikācija, lietišķās angļu valodas vārdu krājums.en_US
dc.description.abstractThe present Bachelor’s Thesis aims at proving the case study effectiveness in Business English teaching. In order to reach the aim, a group of six professionals in electrical engineering were taught Business English through a case study, and afterwards they completed a questionnaire on the case study characteristics. The results showed that the case study is a very successful method in Business English teaching as it asks the students to put their knowledge into practice. However, the learners admitted that the most successful cases are real not invented, giving the necessary facts for the discussions without any confusing details, and those cases that ask learners to find the materials for the discussion themselves. To conclude, teaching Business English through case study helps to improve Business English vocabulary and enhance business communication and problem solving skills. Key words: English for Specific Purposes (ESP), Business English, teaching, case study, business communication, Business English vocabulary.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleLietišķās angļu valodas mācīšana , izmantojot situāciju analīzien_US
dc.title.alternativeTeaching English for Business through Case Studyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record