Show simple item record

dc.contributor.advisorPutniņa, Aivitaen_US
dc.contributor.authorKokina, Laine Marijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:03:16Z
dc.date.available2015-03-24T08:03:16Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other44631en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22307
dc.description.abstractBakalaura darbs „Mājmācība kā altneratīvs izglītības ieguves veids bērniem” ir pētījums par mājmācības kustību Latvijā, ietverot tajā ģimeņu prakses mācot bērnus mājās, kā arī pievēršoties skolas un valsts lomai mājskološanas kontekstā. Šobrīd Latvijā mājmācības kustība ir salīdzinoši jauna un tikai pēdējos gadus aiz vien aktīvāk tiek runāts par bērnu mācīšanu mājās kā alternatīvu izglītības formu. Pētījuma mērķis ir noskaidrot mājmācības iespējas Latvijā un, kāpēc ģimenes izvēlas šadu modeli bērna formālajai izglītošanai, pievēršoties mācību organizēšanai mājās un sadarbībai ar skolu. Iegūtie secinājumi norāda, ka ģimenes izvēlas bērnus mācīt mājās, lai sniegtu viņiem labākas zināšanas, kā arī, lai tiktu paildzināta mātes – bērna saikne. Kā arī šobrīd tiek risināts jautājums par mājskološanas likumisko pusi, lai tā iegūtu vietu izglītības sistēmā, kā iespējama altenratīva institucionalizētajām un privātajām skolām. Atslēgvārdi: formālā izglītība, ģimeņu skola, izglītības antropoloģija, mājmācībaen_US
dc.description.abstract“Homeschooling – Alternative Approach to Child’s Education” is a research into homeschooling movement in Latvia, including family practices teaching children at home and the roles of school and state within the context of homeschooling. Currently the homeschooling movement is relatively new in Latvia and it has only begun to be discussed more widely as an alternative form of education in recent years. The goal of this research is to explore homeschooling opportunities in Latvia and why families would choose this type of module for their formal education, addressing study arrangement between home and school. The resulting conclusions show, that families choose to educate their children at home to give them more valuable knowledge and to prolong the bond between the mother and child. However the lawful side of homeschooling is being resolved right now in order to give it a place in the education system as an alternative to institutionalized and private schools. Key words: formal education, family schooling, education anthropology, homeschoolingen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectAntropoloģijaen_US
dc.titleMājmācība kā alternatīvs izglītības ieguves veids bērniemen_US
dc.title.alternativeHomeschooling – Alternative Approach to Child’s Educationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record