Show simple item record

dc.contributor.advisorPriede-Kalniņa, Zaiga Guntraen_US
dc.contributor.authorRižiha, Antoņinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Medicīnas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:03:51Z
dc.date.available2015-03-24T08:03:51Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other8548en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22486
dc.description.abstractMaģistra darbs „Klientu apkalpošanas principu pielietošana māsu praksē”. Darba mērķis: noskaidrot klientu apkalpošanas principus medicīnisko pakalpojumu sniegšanā, izstrādāt apkalpošanas principu priekšlikumus māsām. Izmantota literatūra par saskarsmi, lietišķo etiķeti, par klientu apkalpošanas principiem un likumdošanu. Pētījumā pielietota D.E. Džonsones uzvedības sistēmas māszinību teorija. Izmantota kvalitatīvā fenomenoloģiskā pētījuma metode, izvēlēta strukturēta intervija divās respondentu grupās – māsu un klientu. Darba ieguvums - atziņa, ka klientu apkalpošana ir sarežģīta sociāli pieņemamas uzvedības mijiedarbība starp klientu un māsu. Darba noslēgumā apkopoti iegūtie rezultāti un izdarīti secinājumi, kā arī izstrādāti klientu apkalpošanas principu priekšlikumi māsām.en_US
dc.description.abstractMaster’s degree paper „Principles of client service in nursing practice”. The aim is to determine the principles of client service in medical services’ area, propose specific principles of client service for nurses. Literature concerning communication studies, business etiquette, principles of client service and legislation was used. D.E. Johnson’s nursing theory was used as a theoretical framework. Qualitative phenomenological research approach was used and structural interview was conducted in two groups – nurses and clients. Description of the research process and results’ analysis were included. A conclusion was derived, that client service is a process of complicated socially accepted behavioral cooperation between nurse and a patient. At the end of degree paper proposals for nurses concerning principles of client service were made.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMedicīnaen_US
dc.titleKlientu apkalpošanas principu pielietošana māsu praksēen_US
dc.title.alternativePrinciples of client service in nursing practiceen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record