Show simple item record

dc.contributor.advisorHolma, Baibaen_US
dc.contributor.authorStankeviča, Evitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:03:59Z
dc.date.available2015-03-24T08:03:59Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other12607en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22504
dc.description.abstractInformācijas meklētāji attīstās ļoti strauji. Šobrīd internetā jau ir trīs informācijas meklētāju paaudzes. Bakalura darba mērķi bija noskaidrot ar ko atšķiras dažādas interneta meklētāju paaudzes, izpētīt, cik zinoši ir informācijas lietotāji par meklētāju paaudzēm, noskaidrot, pēc kādiem kritērijiem lietotāji izvēlas interneta meklētājus. Meklētāji tika atlasīti, balstoties uz rakstiem un pētījumiem par interneta meklētāju paaudzēm. Tika veikta anketēšana Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātes studentu vidū. Pētījuma rezultātā tika noskaidrots, ka izvēlētais meklēšanas paņēmiens ietekmē meklēšanas rezultātu skaitu, kvalitāti un meklēšanas laiku. Uz šo brīdi vislabākos rezultātus uzrāda interneta meklētāji, kuri ir vai nu pietuvināti otrās paaudzes meklētājiem vai pieder pie otrās paaudzes informācijas meklētājiem internetā.en_US
dc.description.abstractAt present there are three generations of information search engines in the internet.The aim of the paper was to find out the distinctions between different information search engines,to examine the level of knowledge of information users about generations of information search engines and criteria of information users for choosing information search engines.Search engines were selected based on research about internet engines generations. The survey of students in the University of Latvia was conducted.As a result of research it was brought to light that the chosen method of searching influences the amount of searching results.At the moment the best results are presented by the internet search engines, which are approximated to the second generation of search engines or belong to the second generation of search engines in the internet.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleDažādu paaudžu informācijas meklētāji internetā un to izmantošanaen_US
dc.title.alternativeDifferent generation search engine and their useen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record