• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vardarbība pret bērnu ģimenē: sociālās reklāmas kampaņas "Noliec siksnu" un auditorijas viedokļu analīze

Thumbnail
Открыть
309-12644-Dimdina_Zane_zd06007.pdf (1.967Mb)
Автор
Dimdiņa, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Tunne, Ineta
Дата
2009
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba tēma ir „Vardarbība pret bērnu ģimenē: sociālās reklāmas kampaņas „Noliec siksnu” un auditorijas viedokļu analīze”. Pētnieciskā problēma bija noskaidrot, vai Latvijas ģimenēs pastāv tendence audzināt bērnu to fiziski ietekmējot- kā ar to cīnīties. Līdz ar to kā pētījuma mērķis tika izvirzīts noteikt vecāku attieksmes pret bērnu fizisku sodīšanu, tās cēloņus un sociālās reklāmas kampaņas „Noliec siksnu!” efektivitāti auditorijas attieksmes maiņas panākšanā. Pētījuma lauks bija reklāmas aģentūras „DDB” un NVO „Dardedze” veidotā sociālā reklāmas kampaņa „Noliec siksnu”, kuras efektivitātes noteikšanai tika pielietota respondentu anketēšana, reklāmas kampaņas reklāmu semiotiskā analīze, intervijas, kvantitatīvā interneta forumu diskusiju kontentanalīze. Atslēgas vārdi: sociālā reklāma, vardarbība pret bērnu, fizisks sods.
 
The title of the written bachelor is "Child abuse in a family: analysis of the social advertising campaign 'Put down the belt' and audience attitudes". Research question was to find out is there a tendency to raise a child using physical penalties in Latvian families and how to fight against it. The aim of the bachelor was to define the parental attitudes towards using physical penalties to a child, examine the effectiveness of the campaign ‘Put down the belt’. The area of the research was campaign ‘Put down the belt’, made by advertising agency ‘DDB’ and NGO ‘Dardedze’. To examine the effectiveness of the campaign, questionnaire of respondents, semiotic analysis of the advertising campaigns ads, interviews, quantitative contentanalysis from discussions on the Internet were used. Key words: social ad, child abuse, physical penalty
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22505
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV